خبرگزاری کار ایران

افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار/ راه اندازی ۷ مرکز جدید در منطقه ۲۲

افزایش ساعت کار میادین میوه و تره بار/ راه اندازی  ۷ مرکز جدید در  منطقه ۲۲
کد خبر : ۱۲۵۷۲۰۲

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ۱۲ میدان میوه و تره بار در منطقه ۲۲ داریم که حداقل ۷ مرکز دیگر با همکاری شهردار منطقه تا پایان سال ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران درمورد احداث چند میدان میوه و تره بار دیگر در منطقه ۲۲ اظهار کرد: ما در حال حاضر ۱۲ میدان میوه و تره بار در منطقه ۲۲ داریم که حداقل ۷ مرکز دیگر با همکاری شهردار منطقه تا پایان سال ایجاد خواهد شد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: ما در پاسخ به درخواست شهروندان، ساعت کار میادین میوه و تره بار را افزایش خواهیم داد. 

فصاحت با بیان اینکه در زمینه مکانیزه کردن خدمات میوه و تره بار، تمهیدات خوبی اندیشیده شده گفت: در پاسخ به درخواست شهروندان برای افزایش ساعت کار میادین و در مساعدت به بهره برداران سخت کوش سازمان میادین و همکاران پرتلاش، مکانیزه شدن خدمات مهمترین مسیر دستیابی به این موضوع است. 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیان کرد: در زمینه افزایش ساعات کاری مراکز نیز، به نحوی عمل خواهیم کرد که به استراحت کارکنان صدمه‌ای وارد نشود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز