خبرگزاری کار ایران

از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع؛

«شیوه نامه برگزاری همایش‌های علمی و آموزشی معلمان» ابلاغ شد

«شیوه نامه برگزاری همایش‌های علمی و آموزشی معلمان» ابلاغ شد
کد خبر : ۱۱۲۴۶۷۷

از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع؛ «شیوه نامه برگزاری همایش‌های علمی و آموزشی معلمان» به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، برگزاری نشست‌ها سمینارها و کنفرانس‌های علمی و آموزشی، جزئی از فرآیند مدیریت دانش در عرصه علم و فناوری و برقراری و تقویت ارتباط هدفمند جامعه معلمان، انجمن‌های علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها، نهادها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی است، تا تبادل اندیشه، یادگیری، ارائه نظریه‌های جدید و اشاعه جدیدترین یافته‌ها و دستاوردهای علمی به نحو احسن و مداوم صورت پذیرد. لذا حسب اهمیت و نقش بی‌بدیل همایش‌ها در اشاعه و ترویج تحول و نوآوری و توسعه کمی و کیفی و گسترش گستره برگزاری آن‌ها، از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع؛ «شیوه نامه برگزاری همایش‌های علمی و آموزش معلمان» به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، ابلاغ شد.

این شیوه نامه به منظور ایجاد انسجام، هماهنگی و نظام‌مند شدن برگزاری همایش‌ها، توسط انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی-آموزشی معلمان تهیه و تدوین شده و انتظار می‌رود که با حمایت و راهبری مدیران آموزش و پرورش (شورای بررسی و کمیسیون راهبری انجمن‌ها و شورای اجرایی مدرسه) و شورای اجرایی انجمن‌ها و اتحادیه‌ها و رعایت دقیق مفاد این شیوه نامه، همایش‌های علمی-آموزشی معلمان در سطوح مختلف، در راستای مأموریت‌ها و تعهدات سازمانی آموزش و پرورش و اولویت نیازهای حرفه‌ای معلمان به نحو مطلوب و اثربخش برگزار شود.

از اهداف این شیوه نامه؛ زمینه‌سازی برای اشاعه و ترویج جدیدترین یافته‌ها و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در آموزش و پرورش، ساماندهی و نظام مندی برگزاری، مشارکت و حمایت از همایش‌های علمی و آموزش معلمان، ایجاد ساز و کار و انگیزشی برای خود ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای معلمان، برقراری و تقویت ارتباط جامعه معلمان، انجمن ها، مجامع و نهادهای علمی آموزشی و تحقیقاتی کشور، ذکر شده است.

«شیوه نامه برگزاری همایش‌های علمی و آموزش معلمان» را از اینجا دریافت کنید.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز