خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز:

طرح تفصیلی، اساس توسعه پایدار تبریز است

طرح تفصیلی، اساس توسعه پایدار تبریز است
کد خبر : ۱۴۵۰۲۸

طرح تفصیلی جدید تبریز به عنوان نقشه راه توسعه آتی شهر پیش روی مدیران شهری است و با تکیه بر آن خواهیم توانست نسبت به طراحی‌های جدید شهری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه محور اقدام کنیم.

ایلنا: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز طرح تفصیلی جدید این شهر را اساس و محور توسعه پایدار تبریز در آینده نزدیک دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا عزتی که در مراسم بهره برداری از ۵۵ طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهرداری تبریز سخن می‌گفت تصویب و ابلاغ طرح تفصیلی جدید این شهر در سال گذشته را تحولی عظیم در تعیین تکلیف روند و مسیر توسعه شهری تبریز ارزیابی کرد وگفت: طرح تفصیلی جدید تبریز به عنوان نقشه راه توسعه آتی شهر پیش روی مدیران شهری است و با تکیه بر آن خواهیم توانست نسبت به طراحی‌های جدید شهری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه محور اقدام کنیم.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز با اشاره به طراحی‌های انجام گرفته از سوی شهرداری در حوزه احیای بافت‌های فرسوده شهری و نیز ساماندهی حاشیه نشینی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای احیای بافت‌های فرسوده و نیز ساماندهی حاشیه نشینی با احداث۱۰ هزار واحد مسکونی مقاوم، شناسایی بلوک‌ها و لکه‌های فرسوده و حاشیه نشین در مناطق مختلف شهری و مداخله عملی برای احیای این لکه‌ها، ارایه تسهیلات و در کنار آن اعطای سیاست‌های تشویقی برای شهروندان ساکن در این قبیل بافت‌ها و مناطق، در کنار دیگر سیاست‌های تشویقی و حمایتی، شهر تبریز به عنوان پیشگام کشور در این بخش تبدیل کرده است.
عزتی در عین حال با اشاره به اهم برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرای شهرداری در حوزه شهرسازی افزود: مرکز همایش‌های بین المللی، توسعه شهرک خاوران، احداثبزرگ‌ترین مرکز تجاری خدماتی خاوران، احداثبیمارستان فوق تخصصی در خاوران، ساماندهی و احیای مقبره الشعراء و راه اندازی دفا‌تر خدمات شهرسازی از اهم برنامه‌های در دستور کار شهرداری در حوزه شهرسازی است.
معاون شهرسای و معماری شهرداری تبریز در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت‌های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت شهروندان، شهر تبریز بیش از گذشته به اهداف توسعه خود دست یابد.
همین گزارش حاکی است در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری متمرکز از ۵۵ پروژه عمرانی خدماتی شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف این شهر آغاز شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز