خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۴ تبریز:

مسیرگشایی ۱۸ متری چوستدوزان تبریز به طرف چایکنار به زودی به بهره برداری می‌رسد

مسیرگشایی ۱۸ متری چوستدوزان تبریز به طرف چایکنار به زودی به بهره برداری می‌رسد
کد خبر : ۱۳۰۶۸۳

این پروژه‌ها با هدف رفع مشکلات ترافیکی، تاثیر گذاری بر ارزش افزوده اراضی و رونق اقتصادی اراضی هم جوار و همچنین رونق فعالیت‌های اقتصادی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه امکانات بخش عمومی اجرا می‌شود.

ایلنا: به همت شهرداری منطقه ۴ تبریز خیابان ۱۸ متری چوستدوزان به طرف چایکنار بزودی به بهره برداری می‌رسد.
شهردار منطقه ۴ تبریز با اعلام این مطلب گفت: عملیات تخریب و آزادسازی املاک واقع در مسیر ۱۸ متری چوستدوزان به طرف چایکنار اتمام یافته و در حال حاضر عملیات عمرانی و جابجایی تاسیسات واقع در مسیر در حال انجام است که امیدواریم با اتمام عملیات عمرانی و مساعد شدن شرایط جوی بزودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.
یعقوب انصاری با اشاره به اهمیت مسیر گشایی‌های انجام گرفته در سطح منطقه اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها رفع مشکلات ترافیکی، تاثیر گذاری بر ارزش افزوده اراضی و رونق اقتصادی اراضی هم جوار و همچنین رونق فعالیت‌های اقتصادی در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و توسعه امکانات بخش عمومی خواهد بود.
وی افزود: طول این مسیر ۳۴۰ متر و عرض آن نیز ۱۸ متر است که امیدواریم با اتمام عملیات اجرایی این پروژه شاهد مرتفع شدن مشکلات عدیده‌ای که سالیانی اهالی محل با آن مواجه بودند باشیم.
شهردار منطقه ۴ تبریز با اشاره به مسیر گشایی‌های در دست اقدام منطقه تصریح کرد: مسیرگشایی ۲۴ متری بارون آواک، ۱۸ متری شهید میلانی ۱۸ متری شهید بلندی، ۱۲ متری سعید دیوان، ۱۸ متری سردار ملی و لاک دیزج از جمله پروژه‌های در دست اقدام منطقه می‌باشد که عملیات توافق، آزادسازی و تخریب املاک واقع در این مسیر‌ها در دست اجراست که تلاش داریم با اتمام هر چه سریع‌تر عملیات آزاد سازی و تخریب املاک شاهد بهره برداری از پروژه‌های مذکور باشیم.
شهردار منطقه ۴ تبریز تأکید کرد: بی‌شک مشارکت همگانی شهروندان باعثرونق فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری هاست لذا ما نیز امیدواریم با همکاری و مشارکت هر چه بیشتر اهالی شاهد اتمام سریع عملیات تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیرهای مربوطه بوده و هر چه سریع‌تر نسبت به شروع عملیات عمرانی آن اقدام نماییم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز