شهردار تبریز:
کاهش بروکراسی در شهرداری هدف ماست
بخش عمدهای از نارضایتی شهروندان از شهرداری به خاطرطولانی بودن پروسه خدمات رسانی در این مجموعه است.
ایلنا: شهردار تبریز از تلاش برای کاهش بروکراسی اداری با هدف تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در دور جدید مدیریت شهرداری خبر داد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی در نشست هفتگی خود با مدیران ارشد شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه بخش عمدهای از نارضایتی شهروندان از شهرداری به خاطرطولانی بودن پروسه خدمات رسانی در این مجموعه است گفت: روند پاسخگویی به مطالبات و مشکلات شهروندان و در کنار آن زمان رسیدگی به امور در شهرداری باید تسریع و کاهش یابد تا هدف اصلی خدمات رسانی ما که همانا رضایتمندی عمومی است حاصل شود.
وی کاهش بروکراسی اداری در شهرداری را زمینه ساز ارتقای سطخ مشارکت مردم در اداره شهر و در کنار آن تقویت اعتماد عمومی ارزیابی و بر لزوم توجه جدی مدیران و کارکنان این مجموعه به این دو اصل تأکید کرد.
شهردار تبریز تصریح کرد: فلسفه وجودی و خدمتی ما مدیران، تلاش شبانه روزی در راستای رفع مکلات و نیازهای شهروندان است و اگر رویههای مدیریتی و اجرایی ما محملی برای نارضایتی مردم شود، نتیجهای جز دلسردی و رویگردانی مردم حاصل نخواهد شد.