خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه عاشورا:

ورزش آذربایجان‌شرقی از همکاری متقابل بسیج و هیات‌های ورزشی بهره برده است

ورزش آذربایجان‌شرقی از همکاری متقابل بسیج و هیات‌های ورزشی بهره برده است
کد خبر : ۱۰۹۱۵۶

تنها راهکار کاهش فشارهای سنگین اجتماعی بر جوانان، ورزش است.

ایلنا: فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: ورزش آذربایجان‌شرقی از همکاری متقابل بسیج و هیات‌های ورزشی بهره برده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا پورجمشیدیان در نشست روساء هیات‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی گفت: ورزش آذربایجان‌شرقی از ظرفیت بسیج و همچنین بسیج از ظرفیت‌های ورزش استان به خوبی بهره برده‌اند و موفقیت‌های ورزش آذربایجان شرقی با تعامل بیشتر و بهتر روزهای درخشان تری را در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی سپری خواهد کرد.
وی افزود: سپاه عاشورا ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی در ورزش دارد و هیات‌های ورزشی می‌توانند از این ظرفیت‌های به خوبی بهرمند شوند.
پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ سالن ورزشی با نام سالنهای صالحین در سراسر استان در در حال احداثاست که آذرماه بیش از ۸۰ سالن به بهره برداری خواهد رسید و ۶۰ هزار متر فضای ورزشی در اختیار ورزش استان و هیات‌های ورزشی خواهد بود.
فرمانده سپاه عاشورا افزود: همچنین احداثسالن‌های ورزشی در روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.
پورجمشیدیان در خصوص حمایت از تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ماموریت بسیج در ورزش استان ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای جوانان و عموم است و تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ریشه عمیقی در این شور و نشاط داشته و دارد و بسیج برای هدایت و کمک به افزایش این شور و نشاط وارد میدان عملیاتی شد.
وی افزود: تراکتورسازی تبریز در سال ۹۲ به غیر از فوتبال از تیم‌های سپک تاکرا، بسکتبال باویلچر و دوومیدانی حمایت می‌کند و در نظر داریم علاوه بر کمک مالی به هیاتهای ورزشی، تعداد رشته‌های ورزشی تحت پوشش را افزایش دهیم.
پورجمشیدیان در پایان این نشست گفت: تنها راهکار کاهش فشارهای سنگین اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی بر جوانان، ورزش است.
نشست روساء هیات‌های ورزشی آذربایجان شرقی با پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا با حضور مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، روساء هیاتهای ورزشی، فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و فرزاد باهر ارسباران و مهسا پوررحمتی قهرمانان رقابتهای شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد.
در نشست روساء هیات‌های ورزشی آذربایجان‌شرقی با پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا، از سوی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی سکه بهار آزادی به فرزاد باهر ارسباران و مهسا پورورحمتی قهرمانان رقابت های شمشیربازی امیدهای آسیا در کویت اهداء شد.
همچنین از سوی هیات‌های ورزشی و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی لوح یادبودی و لباس ورزشی به پورجمشیدیان اهداء شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز