خبرگزاری کار ایران

توسط کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور؛

از دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی تقدیر شد

از دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی تقدیر شد
کد خبر : ۱۰۸۷۱۳

در این لوح با تجلیل از عملکرد مثبت کریم صادق‌زاده در مدیریت خانه کارگر آذربایجان شرقی تصریح شده است قطعا سختی‌هایی که در این راه متحمل شده‌اید آزمون الهی است که سربلندانه آن را به فرجام رسانده‌اید.

ایلنا: همزمان با برگزاری گردهمایی اعضای هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اهدای لوحی از فعالیت‌های کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اهدای این لوح توسط آیت الله هاشم هاشم‌زاده هریسی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و با حضور اعضای هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار، روسای کانون‌های هماهنگی شوراهای اسلامی کار، فتحی معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی انجام پذیرفت.
رییس کانون عالی هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور در این لوح با تجلیل از همت سترگ و عملکرد مثبت حاج کریم صادق‌زاده در مدیریت خانه کارگر آذربایجان شرقی خطاب به وی تصریح کرده است: قطعا سختی‌هایی که در این راه متحمل شده‌اید آزمون الهی است که سربلندانه آن را به فرجام رسانده‌اید.
اولیاء علی بیگی در بخش دیگری از این لوح تلاش‌های بی‌شائبه کریم صادق زاه را در این زمینه باعثایجاد نشاط در بین جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی دانسته و تداوم آن را یک ضرورت جدی عنوان کرده است
آیت الله هاشم هاشم‌زاده هریسی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری نیز در آیین اهدای این لوح نیز در سخنانی تلاش دبیر اجرایی خانه کارگر استان در توسعه فعالیت‌های این نهاد کارگری و پیگیری مطالبات جامعه کارگری را در زمره تلاش‌های قابل تقدیر دانست و گفت: خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در طول این سال‌ها همواره پیشگام تحقق خواسته‌های به حق کارگران منطقه بوده و همواره با همدلی و وحدت موجبات آرامش در بین این قشر را فراهم آورده و در عین حال پیگیر مطالبات آنان بدون هیچ تعارفی با مسئولان بوده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز