الگوی ارتباطی معلم با دانش آموز از منظر آیتالله جوادی آملی منتشر شد

کتاب «الگوی ارتباطی معلم با دانشآموز از منظر آیتالله جوادی آملی» به قلم سیدعباس حسینی در 304 صفحه منتشر شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، کتاب «الگوی ارتباطی معلم با دانش آموز از منظر آیتالله جوادی آملی» به قلم سیدعباس حسینی و به همت پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
در چند دهه گذشته تلاشهای وافر و شایسته تقدیری از طرف مسئولان و دستاندرکاران نظام تعلیم و تربیت برای بهبود و اصلاح نظام آموزشی کشور به عمل آمده که خوشبختانه نتایج مثبت و مفیدی نیز بر جای گذاشته است؛ اما هنوز آموزش و پرورش با چالشهای جدی روبرو است و برونداد آن در طراز جمهوری اسلامی ایران و پاسخگوی تحولات محیطی و نیازهای جامعه نمیباشد.
در این پژوهش فارغ از ساختار حاکم بر نظام تعلیم و تربیت که خود بررسی مستقلی را میطلبد، به رابطه دو رکن اساسی این نظام، معلم و دانشآموز، پرداخته میشود تا با تکیه بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، چراغ راهی برای پیمودن مسیر هدایت الهی در نظام آموزشی کشور باشد.
کتاب «الگوی ارتباطی معلم با دانش آموز از منظر آیت الله جوادی آملی» در حدود 304 صفحه و با قطع رقعی به همت مرکز چاپ و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روانه بازار نشر شد.