خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار خوزستان صورت گرفت؛

کلنگ زنی و افتتاح دو پروژه در بخش های سلامت و راه سازی در شهرستان شوش

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۱۱۷

دو پروژه در بخش های سلامت و راه سازی شهرستان شوش با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری استان، روز پنجشنبه 26 مهرماه با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان طرح ساخت بیمارستان 64 تخت خوابی الوان شوش کلنگ زنی شد و همچنین پل شهید ناجیان این شهرستان طی مراسمی به بهره برداری رسید.

هزینه ساخت و تجهیز این بیمارستان جمعا 64 میلیارد تومان است که 44 میلیارد تومان هزینه ساخت آن از سوی خیرین تامین شده است و 20 میلیارد تومان هزینه تجهیز نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقبل شده است.

این بیمارستان در زمینی به مساحت چهار هکتار شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ساخته خواهد شد و پیش بینی میشود کار ساخت آن حدود 2 سال به طول بیانجامد.

در ادامه سفر امروز معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار خوزستان به شهرستان شوش، پل شهید حسین ناجیان که بر روی رودخانه کرخه ساخته شده است به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این پل، ارتباط روستاهای غرب کرخه و بخش فتح المبین با مرکز شهرستان شوش تسهیل شد.

برای ساخت این پل به طول 268 متر و عرض 12 متر و با ایجاد هشت دهنه 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان هزینه شده است.

براساس این گزارش معاون پارلمانی رئیس جمهور و هیئت همراه پس از مراسم گلنگ زنی و افتتاح دو طرح یاد شده با حضور در محل یادمان شهدای فتح المبین به مقام شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور و هیئت همراه در ادامه با حضور در میان کسبه بازار مجاور حرم دانیال نبی (ع) و اهالی منطقه ضمن شنیدن مشکلات آنها به مسئولان مربوطه دستور بررسی و رسیدگی به این مشکلات را داد. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش پایانی سفر خود به شهرستان شوش ضمن زیارت مرقد دانیال نبی (ع) از بخش های مختلف این مکان دیدن کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز