خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا:

کودکان سرمایه‌های انسانی آینده هستند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۹۸۹

استاندار اصفهان تاکید کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان باید به گونه‌ای برگزار شود که به زودی نام اصفهان برای میزبانی این جشنواره در جهان بدرخشد.

محسن مهرعلیزاده در آیین استقبال از سی و یکمین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم‌‌‌های کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا گفت: خوشحالیم که اصفهان برای همیشه میزبان جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم‌‌های کودک و نوجوان است و این فرصت می‌‌‌تواند نام اصفهان را بیش از پیش به دنیا مخابره کند.

وی ادامه داد: از اینکه اصفهان شهری پر افتخار، شهر علم، هنر، شور و فرهنگ به عنوان اولین مبتکر و شهری که اقدام ارزشمندی را به ثبت یونسکو رسانده است، بسیار خوشحالیم. هنردوستی و سابقه هنرپروری در اصفهان خواهد توانست این جشنواره را با موفقیت پیش ببرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کودکان سرمایه‌‌‌های انسانی آینده هستند، اظهار داشت: اگر ما مسئولان وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و برای تولید سرمایه انسانی و استفاده از ظرفیت‌‌‌های فکری، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی کودکان اقدام کنیم، وظیفه خود را برای ساختن آینده‌‌ای بهتر انجام داده‌ایم.

مهرعلیزاده افزود: امیدوارم که جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌‌‌های کودکان و نوجوانان در سطح جهان به حدی بدرخشد که نام این جشنواره در کنار جشنواره‌‌‌های بزرگ جهانی قرار بگیرد و اصفهان برای ایران افتخارآفرین باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز