خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی:

بقال سر محل بهتر از آقای سیف سکه توزیع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۹۴۷

نماینده مردم شاهین‌شهر تاکید کرد: بقال سر محل شما بهتر از آقای سیف سکه توزیع می‌کند. صراف محل شما بهتر از آقای سیف ارز ارائه می‌کند. ما باید پیگیری کنیم چرا برخی از تولیدکنندگان سرمایه خود را در دلالی بازار ارز و سکه گذاشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در مخالفت با کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان با بیان اینکه همانطور که گفته شد قانون در این زمینه داریم و اگر اشکالی دارد باید اصلاح شود، بیان کرد: ما وقتی قانونی را عملی نمی‌بینیم یک قانون دیگر جایگزین آن می‌کنیم این یعنی انبارگردانی قانون؛ که درست نیست.

نماینده مردم شاهین‌شهر تاکید کرد: اولویت اول کشور در حال حاضر مسائل اقتصادی است که امروز مردم در تب آن می‌سوزند. ما باید آنان را درک کنیم برخی در این کشور از روی آگاهی و یا ناآگاهی علیه مردم تصمیم می‌گیرند.

وی با اشاره به افزایش قیمت سکه در روز گذشته گفت: بدتر از این نمی‌شد که ما سکه را توزیع کنیم. بقال سر محل شما بهتر از آقای سیف سکه توزیع می‌کند. صراف محل شما بهتر از آقای سیف ارز ارائه می‌کند. ما باید پیگیری کنیم چرا برخی از تولیدکنندگان سرمایه خود را در دلالی بازار ارز و سکه گذاشتند.

وی ادامه داد: ۱۲ سال است که سرانه از بیمه‌شدگان ورزش نمی‌گرفتند اما امروز به آنها می‌گویند بیمه پرداخت کنند که رئیس مجلس در تذکری به حاجی‌دلیگانی گفت: درباره لایحه صحبت کنید.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد:‌ در حال حاضر لایحه اولویت ندارد. بله در این لایحه آمده اگر پدر و مادری فرزند خود را به تحصیل نفرستند مجرم‌اند. خیلی‌ هم خوب، خیلی هم قبول. اما پدر و مادر نباید درآمد داشته باشند که شکم بچه خود را سیر کنند؟ در این شرایط از کجا ۵۰۰ هزار تومان بیاورند تا برای ثبت نام مدرسه بدهند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم به دنبال این هستند که پنج میلیون وام قرض‌الحسنه بگیرند که در خیابان نخوابند. امروز جنگ روانی علیه مردم در داخل و خارج صورت می‌گیرد.

نماینده مردم شاهین شهر خطاب به قوه قضائیه گفت: آی قوه قضائیه! چرا با مجرمین اقتصادی برخورد نمی‌کنید؟ چرا در خصوص ماده ۲۳۶ که مجلس درباره سیف داد عمل نمی‌کنید؟

وی ادامه داد: در این لایحه آمده بلوغ شرعی، اما امگر غیر از این است که وقتی بلوغ اتفاق می‌افتد دیگر فرد نوجوان نیست و جوان است. این لایحه با نقاط ضعف و قوت توسط خودِ قوه قضائیه باید اصلاح شود.

حاجی دلیگانی خطاب به لاریجانی گفت: شما در شورای هماهنگی هستید. بارها از شما خواستیم که گزارشی درخصوص این شورا بدهید که در حال حاضر هیچ گزارشی را دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز