خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

اغلب حوادث ناگوار برقی بر اثر غفلت و بی‌احتیاطی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۰۴۰

مدیرعامل شرکت‌توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی در فعالیت های برقی گفت: اکثر حوادث ناگوار برقی بر اثر غفلت و بی‌احتیاطی اتفاق می افتد.

به گزارش ایلنا، محمد مصطفی نجفیان با بیان این مطلب افزود: بروز حوادث برقی در اکثر مواقع ناشی از عدم رعایت یک موضوع بسیار ناچیز بوده و لازم است همه مدیران و کارشناسان در موضوع ایمنی احساس مسئولیت داشته باشند و با اتحاد تدابیر لازم زمینه های بروز حوادث را شناسایی و جهت رفع آن ها اقدام کنند.

نجفیان تأکید کرد: در بحث فنی اولین اقدام در راستای افزایش ایمن شبکه باید در مرحله طراحی شبکه برداشته شود و این موضوع در توسعه و  احداث شبکه مورد توجه قرار گیرد و در مراحل نظارت و بهره‌برداری‌نیز باید به جدیت پیگیری شود زیرا اگر در همان مرحله توسعه و احداث شبکه  استانداردهای ایمنی رعایت نشود قطعاً هنگام بهره برداری با حوادث تلخ مواجه خواهیم شد.

نجفیان در ادامه افزود: علاوه بر مباحث فنی باید شرایط روحی و روانی همکاران سیمبان و بهره بردار نیز باید مورد توجه قرار گیرد و همکاران در شرایط روحی و روانی نامساعد ممکن است دچار حوادث برقی و غفلت شوند و در معرض حوادث قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت‌توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه تصریح کرد: هرگونه هزینه در موضوع ایمنی سرمایه‌گذاری است و همه شرکت های مرتبط با صنعت برق باید سرمایه گذاری در موضوع ایمنی و استانداردسازی شبکه را با جدیت دنبال کنندتا از بروز حوادث ناگوار جانی و مالی برای پرسنل و شهروندان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز