خبرگزاری کار ایران

پذیرش 100هزار دانش آموز به صورت بورسیه از سوی موسسه قلم چی

رییس موسسه آموزشی قلم چی گفت: درسال گذشته موسسه آموزشی قلم‌چی برای دانشجویان بی‌بضاعت 50 میلیارد و در سال جاری 100 هزار دانش‌آموز را به صورت بورسیه پذیرفته است.

به گزارش ایلنا، کاظم قلم‌چی در حاشیه افتتاح مدرسه دخترانه قلم‌چی در روستای لمبدان بالایی شهرستان دیر افزود: موسسه آموزشی قلم‌چی برای افتتاح مدارس هزینه می‌کند اما همت بلند مسئولان استان بوشهر بالاتر از این چیزهاست.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های عبدالمحمد شعرانی مشاور آموزش و پرورش استان بوشهر در هدایت این موسسه به مناطق محروم استان گفت: موسسه آموزشی قلم‌چی به خدمت رسانی خود به مردم استان بوشهر ادامه خواهد داد.

رییس موسسه آموزشی قلم‌چی اظهار کرد: دانش آموزان آینده‌سازان این مملکت هستند و افتخار ما این است که از دل این مدارس بزرگانی پیدا شوند که بتوانند برای جامعه منشا خیر و برکت باشند.

وی افزود: برای احداث واحدهای آموزشی در مناطق با نیازسنجی و مشورت دوستان و افراد آشنا به مشکلات مردم،کارهای ساخت و ساز خود را ادامه می دهیم.

قلم‌چی گفت: همچنین برای ادامه کار کتابخانه‌دار کردن مدارس کوچک روستایی این کار را در برنامه کاری خود داریم.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشورنیز در این آیین افزود: می‌بینیم که در تحریم اقتصادی مشارکت مردم دوبرابر شده است و این افتخار بزرگی است که نصیب ملت ایران شده و در جهت ارتقای آموزش و تربیت دانش آموزان کشور است.

وی گفت: راه مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی پرثمر و استمرار دارد که اکنون در 550 شهرستان کشور مجمع خیرین مدرسه ساز وجود دارد که به ثبت رسیده است.

وی اظهارکرد: اکنون تعداد 600 هزار خیر مدرسه ساز در داخل کشور و یک هزارنفر از خیرین مدرسه ساز نیز در خارج از کشور هستند.

حافظی در خصوص عضویت در مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اظهار کرد: هرشخصی می‌تواند مراجعه کند و خود را عضو این مجمع قراردهد که اکنون وزیر آموزش وپرورش و معاون عمرانی این وزارتخانه نیز عضو مجمع هستند.

وی گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز باعث شد که مجمع خیرین سایر بخش‌ها نیز ایجاد شود و هر کس بخواهد به جامعه خدمت کند باید انگیزه خدمت در آنان بوجود آورد.

کد خبر : ۳۳۰۶۳۶