خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر گلمکان:

خرید تضمینی محصولات باغی در گلمکان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۴۶

رئیس شورای شهر گلمکان در خراسان رضوی گفت: خرید تضمینی محصولات تولیدی باغی و زراعی توسط صنایع تبدیلی و کارخانه‌ها در این شهر گردشگری ضروری است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمید رضا نظام خواه در آستانه برگزاری دومین مرحله جشن برداشت گیلاس افزود: سال گذشته در حاشیه جشن برداشت گیلاس حضور موفق صنایع تبدیلی و کارخانه ای منجر به خرید مستقیم و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شد.

وی ادامه داد: این حرکت صنایع دستی و کارخانه‌ای تا حدودی به توسعه و تحول در صنعت باغی گلمکان منجر شده است. در عین حال از سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیل«سبک » محصولات باغی در این شهر حمایت و پشتیبانی می‌شود.

رئیس شورای شهر گلمکان افزود: ایجاد صنایع تبدیلی سبک در افزایش بهره‌وری محصولات باغی موثر بوده و شرایط برای توسعه آن در شهر گلمکان فراهم است.

نظام خواه تاکید کرد: ایجاد و توسعه زنجیره تولید توسط بخش خصوصی در گلمکان  از نیازهای اساسی به شمار می رود و صنایع تبدیلی نقش ویژه ای در تکمیل این زنجیره دارد.

وی اظهار داشت: توسعه صنایع تبدیلی از ضایعات محصول تولیدی و ارگانیک شهر گلمکان جلوگیری می کند.

جشن برداشت گیلاس گلمکان ۱۲ خرداد ماه جاری در اردوگاه شهید بهشتی شهر گلمکان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز