خبرگزاری کار ایران

انتظار پرستاران شرکتی برای تصویب طرح ساماندهی در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۲۰

یک پرستار شرکتی گفت: انتظار داریم یکشنبه آینده طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مصوب شود.

محمدزاده (پرستار شرکتی) در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: یکشنبه شانزدهم بهمن باید روز تعیین تکلیف طرح ساماندهی بعد از دو سال انتظار باشد؛ امیدواریم در آن روز نمایندگان مجلس با قاطعیت به طرح رای بدهند و کار را تمام کنند.

به گفته وی، بعد از تصویب در مجلس بایستی طرح به شورای نگهبان ارسال و آنجا تایید شود تا به صورت قانون درآید بنابراین تاخیر بیشتر در تصویب آن می‌تواند کار را به سال بعد موکول کند.

این پرستار شرکتی تاکید می‌کند: علیرغم صحبت‌های رئیس سازمان امور استخدامی و مخالفت اقلیت کوچکی در مجلس، انتظار داریم اکثریت نمایندگان پای قول خود به جامعه‌ی هدف بایستند و طرح را با رای بالا به تصویب برسانند.

محمدزاده اضافه می‌کند که برای رفع تبعیض در نظام پرستاری کشور و برقراری عدالت، هیچ راهی جز قرارداد مستقیم شدن نیروهای شرکتی و پیمانکاری وجود دارد؛ بنابراین تصویب طرح ساماندهی تنها راهکار موثر است که می‌تواند اوضاع را به نفع عدالت تغییر دهد.

او در پایان می‌گوید: نیروهای شرکتی وزارت بهداشت، در انتظار اجرای طرح از فروردین سال بعد هستند؛ سال آینده نباید پیمانکاران وجود داشته باشند و قرارداد جدید ببندند؛ این مطالبه در همه‌ی نهادها وجود دارد و امروز تقریباً یک مطالبه‌ی ملی‌ست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز