خبرگزاری کار ایران

حواشی بازی پیکان و مس کرمان در پایان نیمه اول/ از ادعای پخش زنده خواننده معروف تا خروج اجباری تماشاگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۲۸۴

دیدار پیکان و مس با حواشی خاص خود همراه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر تیم‌های پیکان و مس کرمان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند. 

برگزاری این مسابقه حواشی به خصوص خود را به همراه داشته است که آن را در زیر می‌خوانید:

*پیش از شروع مسابقه گوینده ورزشگاه باعث تعجب حاضران اعلام کرد که محمد علیزاده خواننده معروف قصد اجرای زنده دارد اما آهنگ ضبط شده پخش کرد! جالب اینکه گوینده مدنظر بعد از پخش آهنگ به حرکات موزون پرداخت.

*چند دقیقه پیش از شروع مسابقه مسئولان برگزاری از جوانان علاقه مندی که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه انقلاب کرج آمده بودند خواهش کردند که از ورزشگاه خارج شوند.

*ابراهیم شکوری قائم مقام پیکان که به تازگی سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال شده است برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه انقلاب کرج حاضر شد.

*رشید مظاهری که به تازگی با خودروسازان قرارداد امضا کرد برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. او پیش از این در سپاهان فرصت بازی چندانی نداشت.

*اعضای کادرفنی مس که قصد استقرار روی سکوها را داشتند از بعضی مسئولان برگزاری پرسش کردند که این افراد به دلیل عدم شناخت ورزشگاه اعلام کردند: نمی‌دانیم

*محمد ستاری، محمد قاسمی نژاد و عارف رستمی و ...مس در مراسم آغاز بازی به سوی نیمکت پیکان رفتند تا با مربیان این تیم خوش  و بش کنند ضمن آنکه فرزاد حسین خانی و مجتبی حسینی برخورد گرمی کنار هم داشتند و  عکس یادگاری گرفتند.

*مجتبی حسینی از دست مدافع خود ناراحت شد و در جریان مسابقه با فریاد بلند تلاش کرد محل استقرار مناسب را به وی نشان بدهد.

*دقایقی قبل از پایان نیمه اول، یکی از اعضای کادرفنی مس با پتوی اعضای نیمکت به رختکن رفت.

*چهار کودک در فاصله بین بازی به چمن رفتند و به تمرین پرداختند.

*چند کارگر رسیدگی به زمین بعد از پایان نیمه اول زمین چمن رفتند و به ترمیم آن پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز