خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

توضیح مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص نیمسال دوم تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۸۸۰

مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه داد.

«احمدرضا رئیسی» مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص تقویم نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در گفت و گو با ایلنا توضیح داد: ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در تاریخ ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه خواهد بود و کلاس‌ها به صورت رسمی از یکشنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. 

رئیسی در مورد مدت‌زمان برگزاری کلاس‌ها در نیم‌سال دوم تحصیلی اظهار کرد: مطابق سال‌های قبل ۶ هفته از کلاس‌های دانشگاه قبل از تعطیلات نوروز برگزار می‌شود و ۲۴ اسفندماه نیز آخرین روز فعالیت آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. 

مدیر آموزشی دانشگاه امیرکبیر افزود: پس از پایان تعطیلات نورزی ۱۴۰۲ از روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ادامه نیمسال دوم تحصیلی را دنبال می‌کنیم. 

او در مورد بازه زمانی حذف و اضافه این نیمسال تحصیلی نیز گفت: دانشجویان می‌توانند در تاریخ سه شنبه و چهارشنبه؛ ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه حذف و اضافه داشته باشند. ما مطابق قبل ۱۶ هفته آموزشی داریم و هفته پایانی نیمسال دوم، در تاریخ چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ خواهد بود که کلاس‌ها تمام می‌شود و براساس برنامه ریزی انجام شده از ۲۰ خرداد هم به مدت دو هفته تا ۳۱ خرداد امتحانات پایان ترم را برگزار می‌کنیم. 

رئیسی در مورد فرایند ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان خارجی دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان بین الملل ما از مهرماه تحصیل را در دانشگاه ما شروع می‌کنند و روال دانشگاه به این صورت است که انتخاب واحد دانشجویان خارجی در ترم اول را دانشگاه انجام می‌دهد البته این شرایط در مورد دانشجویان ایرانی هم در ترم اول وجود دارد. 

مدیر آموزشی دانشگاه امیرکبیر اضافه کرد: در خصوص دانشجویان بین الملل که در ترم‌های غیر از ترم اول هستند، بازه زمانی و تقویم انتخاب واحد و حذف و اضافه و سایر موارد مانند دانشجویان ایرانی است و هیچ فرقی با هم ندارند. 

او در آخر در مورد زبان آموزشی کلاس درس دانشجویان بین الملل بیان کرد: غالبا دانشجویان بین الملل ما در دانشگاه‌های دیگر مانند دانشگاه قزوین یا دانشگاه فردوسی مشهد که دوره آموزش زبان فارسی برگزار می‌کنند، مدرک تسلط به زبان فارسی را دریافت می‌کنند و بعد از به دانشگاه ما می‌آیند البته ما کلاس‌های درس انگلیسی زبان در دانشگاه امیرکبیر داریم که حتی دانشجویان ایرانی در برخی رشته‌ها که متقاضی دارد، می‌توانند این کلاس‌ها را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز