خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان:

شهید رئیسی، صادق و ولایت‌مدار بود

شهید رئیسی، صادق و ولایت‌مدار بود
کد خبر : ۱۴۸۴۳۶۶

فرمانده سپاه استان گفت: شهید رئیسی دارای خصوصیاتی همچون صداقت و ولایت‌مداری بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار نعمت‌الله باقری روز سه شنبه یکم خرداد ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج هنرمندان این اداره کل ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان‌شان اظهار کرد: در این حادثه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ایران این بود که بعد از آیت‌الله رئیسی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد موقعیت‌ها و شرایط سخت زیادی بوده‌ایم، افزود: شهادت ایشان بدتر از رحلت امام خمینی(ره) نیست و ما دیدیم که در کمترین فرصت ممکن جانشین امام معرفی و امروز قطار انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری با تمام مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند؛ با سرعت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

سردار باقری با یادآوری اینکه در گذشته ۷۲ تن از مسوولان نظام را در یک روز از دست دادیم، ادامه داد: همچنین در ۸ سال با دست خالی دفاع کردیم و نهایتا با نثار جان ۲۲۰ هزار نفر از بهترین جوانان این مرز و بوم بر دشمن چیره شدیم.

فرمانده سپاه لرستان به حادثه طبس و امدادهای غیبی در شکست امریکا نیز اشاره کرد و در ادامه با بیان اینکه ارتش امریکا با خواری به کشور خود برگشتند، اضافه کرد: ما شهیدانی همچون سردار سلیمانی را نیز از دست دادیم اما امروز محور مقاومت مقتدرانه به کار خود ادامه می‌دهد و رژیم اشغالگر قدس که طی ۷۶ سال بیشترین ظلم‌ها را به فلسطینیان داشته و هیچ دولتی جرات تعرض به آن را نداشته، به دست محور مقاومت سر جایش نشانده شد.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مردم نگران نباشند و هیچ خللی در کار نظام بوجود نخواهد آمد، گفت: فرمایشات ایشان آبی بر دلواپسی مردم ریخت‌.

سردار باقری با بیان اینکه باید دلواپس سنگینی غم از دست دادن خادم ملت بر سینه مقام معظم رهبری باشیم، ادامه داد: شهید رئیسی دارای خصوصیاتی همچون صداقت و ولایت‌مداری بود و دیدیم از زمانی که این اتفاق افتاد مردم کوچه و بازار دست به آسمان بردند و برای سلامتی‌شان دعا کردند اما تقدیر الهی چیز دیگری بود.

فرمانده سپاه لرستان در ادامه با اشاره به اینکه امروز هنر و هنرنمایی انقلاب اسلامی در اولویت است، افزود: امروز یکم خردادماه و مصادف با سالروز عملیات حاج عمران و روز لرستان است که برای ثبت این نام از تلاش‌های مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بویژه خانم روانشاد تشکر و قدردانی می‌کنیم چراکه پیگیری‌های فراوانی انجام دادند.

وی بر لزوم تربیت سربازان جبهه جنگ نرم تاکید و بیان کرد: تربیت هنرمندان تراز اول انقلاب اسلامی کاری است که باید پیگیری شود؛ لرستان از لحاظ فرهنگ و هنر، نسبت به سایر استان‌ها سرآمد است و باید برای تولیدات هنری و اسلامی تمام سعی خود را به کار ببریم، در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند جهت تسهیل در ماموریت‌ها و اهداف خود از ظرفیت بسیج استفاده کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز