خبرگزاری کار ایران

5 دلیل برای خرید a55 سامسونگ+ 3 دلیل برای نخریدن

5 دلیل برای خرید a55 سامسونگ+ 3 دلیل برای نخریدن
کد خبر : ۱۵۰۲۷۰۶

به‌گفته شرکت سامسونگ این موبایل تا 4 سال آینده تمامی آپدیت‌ها را دریافت کرده و ازنظر امنیت نیز پشتیبانی می‌شود. این یعنی حداقل تا 4 سال آینده نیازی نیست نگران قدیمی شدن نرم‌افزار یا به خطر افتادن امنیت آن باشید. درحال‌حاضر این موبایل از رابط کاربری One UI 6.1 پشتیبانی می‌کند.

اگر نسبت به خرید و پرداخت قیمت سامسونگ a55 شک دارید، باید بگوییم که با بررسی مزایا و معایب این محصول کار شما راحت‌تر می‌شود. درصورتی‌که نمی‌دانید چه مزیت‌ها و عیب‌هایی در این گوشی وجود دارد، باید ابتدا مشخصات فنی دقیق آن را بررسی کرده و سپس با دیگر محصولات مقایسه کنید.

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باید نسبت به خرید این موبایل اقدام کنید. همچنین در کنار این دلایل، برخی موارد نیز هستند که شما را از خرید این محصول منع می‌کنند. این دلایل در واقع همان مزایا و معایب این دستگاه هستند که در ادامه این مطلب با هم بررسی می‌کنیم.

5 دلیل مهم برای خرید a55 سامسون

5 دلیل برای خرید a55 سامسونگ+ 3 دلیل برای نخریدن

باید بگوییم که قیمت سامسونگ a55 تحت تاثیر عوامل زیادی قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با پرداخت قیمت این موبایل از مزایای زیادی بهره ببرید. 5 دلیل مهمی که برای خرید این اسمارت‌فون وجود دارند را در این بخش به شما ارائه خواهیم کرد.

وجود طراحی زیبا و خارق‌العاده در a55

یکی از دلایل فوق‌العاده مهمی که باید نسبت به خرید این اسمارت‌فون اقدام کنید، طراحی زیبای آن است. به‌دلیل استفاده از شیشه گوریلا گلاس در قاب پشتی و فریم آلومینیومی، قیمت سامسونگ a55 تقریبا بالا است. چنین کیفیت بدنه‌ای را در کم‌ترین مدل‌های میان‌رده می‌توانید مشاهده می‌کنید.

بهره‌گیری از بهترین باتری در a55

درحالی‌که اکثر موبایل‌های میان‌رده از باتری‌های معمولی بهره می‌برند، شما می‌توانید با پرداخت قیمت سامسونگ a55 و تهیه آن از یک باتری مقاوم با شارژدهی عالی استفاده کنید. باتری لیتیوم یونی این دستگاه 5000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

با بررسی عملکرد آن در امور مختلف به این پی می‌بریم که کارکرد باتری این دستگاه عالی است. باتری آن برای وب‌گردی 11 ساعت، اجرای بازی 7 ساعت، تماس تلفنی 37 ساعت و تماشای ویدئو 18 ساعت عمر دارد. همچنین قادر هستید با شارژری 25 واتی آن را با سرعت شارژ کنید.

عملکرد عالی دوربین در a55

نباید هنگام ارزیابی قیمت سامسونگ a55 از نمایشگر فوق‌العاده باکیفیتی که برای آن در نظر گرفته‌اند، غافل شوید. این محصول باکیفیت از یک صفحه‌نمایش Super AMOLED بهره برده و نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز است.

رزولوشن آن نیز 1080×2340 پیکسل بوده و قادر است تا 1000 نیت روشنایی به شما بدهد. تمام این موارد، نمایشگر این محصول را یک انتخاب عالی می‌کنند. با کمک این صفحه‌نمایش می‌توانید فیلم تماشا کرده یا به اجرای بازی‌های جدید بپردازید. ازنظر نمایشگر، این گوشی توانسته رتبه 28 را در میان برترین موبایل‌ها کسب کند.

دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری تا 4 سال در a55

دلیل دیگری که باید برای خرید این اسمارت‌فون در ذهن خود داشته باشید، دریافت جدیدترین آپدیت‌ها در 4 سال آینده است. پشتیبانی و به‌روز کردن نرم‌افزار موبایل، از مهم‌ترین کارهایی است که یک شرکت پس‌از عرضه آن انجام می‌دهد.

به‌گفته شرکت سامسونگ این موبایل تا 4 سال آینده تمامی آپدیت‌ها را دریافت کرده و ازنظر امنیت نیز پشتیبانی می‌شود. این یعنی حداقل تا 4 سال آینده نیازی نیست نگران قدیمی شدن نرم‌افزار یا به خطر افتادن امنیت آن باشید. درحال‌حاضر این موبایل از رابط کاربری One UI 6.1 پشتیبانی می‌کند.

استفاده از باکیفیت‌ترین دوربین در a55

آخرین دلیلی که می‌خواهیم در این مطلب برای پرداخت قیمت سامسونگ a55 به شما ارائه کنیم، استفاده از دوربین باکیفیت و عالی در این محصول است. سنسورهای دوربین این دستگاه 3گانه بوده و رزولوشن آن‌ها به ترتیب 50، 12 و 8 مگاپیکسل است.

اگر امتیاز این محصول را ازنظر عملکرد دوربین در شرایط مختلف بررسی کنیم، می‌بینیم که توانسته در تست‌های حرفه‌ای به‌خوبی عمل کند. مهم‌ترین مزیت دوربین‌های آن قابلیت فیلمبرداری 4K با دوربین سلفی است که در کمتر محصول میان‌رده‌ای مشاهده می‌کنیم.

3 دلیلی که نباید A55 را بخرید!

علاوه‌بر مزایای جذاب، باید بدانید که عیب‌هایی نیز در این اسمارت‌فون جدید و باکیفیت وجود دارند. 3 دلیل عمده برای نخریدن این دستگاه بدین صورت هستند.

عدم وجود آداپتور شارژ درون بسته بندی a55

یکی از معایب بزرگی که باعث شده ارزش قیمت سامسونگ a55 کمی کاهش پیدا کند، عدم وجود آداپتور در بسته‌بندی این محصول است. البته باید گفت که این عیب در تمام محصولات جدید سامسونگ وجود دارد و دلیل آن سیاست‌های جدید این شرکت است.

به‌گفته سامسونگ تولید آداپتور برای هرکدام از موبایل‌ها به محیط‌زیست آسیب می‌زند؛ به همین دلیل بهتر است کاربران درصورت نیاز به آداپتور جدید خودشان نسبت به خرید آن اقدام کنند. این یعنی، پس‌از خرید این دستگاه باید قیمتی جداگانه برای آداپتور 25 واتی تایپ سی بپردازید.

قرارداشتن حاشیه زیاد به‌دور نمایشگر a55

از دیگر دلایلی که نباید به خرید این محصول فکر کنید، مربوط به وجود حاشیه‌های زیاد دور نمایشگر این دستگاه می‌شود. این موضوع کاملا سلیقه‌ای است، اما با افزایش نسبت صفحه‌نمایش به بدنه، حاشیه‌ها کمتر می‌شوند. این موضوع قابلیت‌های نمایشگر موبایل را محدودتر می‌کند.

بهره‌گیری از پردازنده معمولی در a55

آخرین عیبی که در پرداخت قیمت سامسونگ a55 وجود دارد، بهره‌گیری این محصول از تراشه معمولی است. اگزینوس 1480 4 نانومتری یک پردازنده عالی به‌حساب می‌آید، اما با توجه به بازه قیمتی این محصول و دیگر مشخصات آن، بهتر بود که یک تراشه قوی‌تر مانند اسنپ دراگون 8 به‌کار می‌بردند.

خرید گوشی Galaxy A55 با بهترین قیمت

5 دلیل برای خرید a55 سامسونگ+ 3 دلیل برای نخریدن

فروشگاه‌های گوناگونی جهت خرید این موبایل وجود دارند که هرکدام قیمت متفاوتی برای a55 ارائه می‌دهند. شما قادر هستید بهترین قیمت را در دیجی‌کالا پیدا کنید. علاوه‌بر این موبایل، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا محصولات بسیار زیادی را با قیمتی مقطوع ارائه می‌کند تا به‌راحتی آن‌ها را سفارش دهید.

جمع‌بندی

یکی از پرفروش‌ترین محصولات میان‌رده جدید سامسونگ a55 نام دارد. قیمت سامسونگ a55 نسبت به میان‌رده‌های دیگر کمی گران‌تر است، اما می‌توانیم دلایل زیادی را برای خرید آن به شما ارائه دهیم. مانند کیفیت عالی نمایشگر، عملکرد قابل‌قبول تراشه و دوربین و اسپیکرهای عالی.

البته باید این نکته را بدانید که در کنار مزایا، عیب‌هایی نیز در این محصول دیده می‌شوند. به‌طور مثال، وزن آن کمی زیاد است و آداپتور در جعبه آن وجود ندارد. اگر با بررسی این دلایل می‌خواهید نسبت به خرید این موبایل اقدام کنید، دیجی‌کالا آماده ارائه بهترین خدمات به شما است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز