با هدف بهبود خدمات رسانی؛
سامانه ۱۲۲ در امور آب و فاضلاب آسارا راه اندازی شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از تجهیز اداره آب و فاضلاب آسارا و راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (مرکز ارتباطات مردمی۱۲۲) در بخش مذکور خبر داد.
به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: با توجه به عدم استقرار سامانه ارتباطات مردمی (۱۲۲) در بخش آسارا طی سنوات گذشته ، علاوه بر مشکلات موجود در روند دریافت گزارشات مشترکین منطقه، شاهد معضلات عدیده ای در خدمات رسانی سطح منطقه بودیم.
وی افزود: تاخیر در مدت زمان رفع حوادث، عدم وجود روند مشخص در فرایند ثبت بهنگام اقدامات انجام شده در بانک اطلاعاتی و نرم افزارهای شرکت و عدم دسترسی مردم شهر و روستاهای بخش مذکور به زیر ساخت ارتباطی جامع با شرکت آبفا البرز، از جمله مشکلات موجود قابل اشاره در منطقه بوده است.
نامداری بیان کرد: در راستای بهبود خدمات رسانی به مشترکین منطقه و رفع کاستی های موجود، استقرار اپراتور مرکز ۱۲۲ در بخش آسارا در دستور کار قرار گرفته و با تجهیز زیر ساخت و امکانات مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری، این مهم محقق و امکان برقراری ارتباط با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا استان برای تمامی ساکنین بخش آسارا البرز فراهم شد.
مدیر عامل آبفا البرز گفت: این اقدام علاوه بر افزایش رضایت مشترکین، تسریع در رفع حوادث، خدمات رسانی بهینه به مردم و ارتقاء سرعت و دقت در ثبت اطلاعات عملکرد شرکت را در پی خواهد داشت.
بخش آسارا دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت است که در حال حاضر، تعداد ۴ هزار و ۸۰۰ اشتراک و جمعیتی بالغ بر ۱۷ هزار نفر در قالب یک شهر و ۱۶ روستای کوهستانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان البرز بهره مند می شوند.