خبرگزاری کار ایران

میلاد تقوی:

هدف فدراسیون در بخش زنان، رسیدن به چهار تیم برتر آسیا است

 هدف فدراسیون در بخش زنان، رسیدن به چهار تیم برتر آسیا است
کد خبر : ۱۴۸۲۵۰۴

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال زنان گفت: حضور در مسابقات چلنج‌کاپ می‌تواند به آمادگی لازم این تیم برای حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات آینده کمک کند.

به گزارش ایلنا، سیدمیلاد تقوی در حاشیه آخرین تمرین آماده سازی تیم ملی والیبال زنان برای حضور در چلنج‌کاپ آسیا که با حضور اصحاب رسانه امروز (شنبه 29 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی زنان (کمپ چمران) برگزار شد، گفت: تیم ملی والیبال زنان بسیار باانگیزه است و شاهد حضور بازیکنان جدیدی در این تیم هستیم، از سوی دیگر در مقطع فعلی شاهد جوانگرایی در این تیم هستیم که نباید از آن‌ها انتظار نتیجه داشت.

وی با اشاره به اهمیت توجه به والیبال زنان گفت: در طی سال های گذشته بخش بانوان فدراسیون والیبال تلاش زیادی برای پیشرفت و موفقیت تیم‌های ملی و رده‌های سنی زنان کرد و در ابتدای راه هستیم و باید به دنبال پیشرفت در این حوزه باشیم، زمانی که مردم پیشرفت را احساس کنند نتیجه را می پذیرند و این تیم راه طولانی و درازی در پیش دارد و در تلاشیم تا همان امکاناتی که برای تیم ملی والیبال مردان فراهم شده برای زنان نیز فراهم گردد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به زمان کوتاه برای تشکیل تیم ملی والیبال زنان اعزامی به چلنج‌کاپ آسیا، افزود: هدف گذاری فدراسیون در بخش والیبال زنان، رسیدن به چهارتیم برتر آسیا است و این مسابقات (چلنج کاپ) نخستین رویدادی است که تیم ملی والیبال زنان ایران در آن حضور خواهد یافت. همچنین شرکت در چند رویداد دیگر را نیز تنظیم کرده‌ایم و تلاش می کنیم در رویدادهایی که تا به امروز زنان ایران شرکت نکرده‌اند، از سال بعد شرکت کنیم.

وی تاکید کرد: حضور در مسابقات چلنج‌کاپ می‌تواند به آمادگی لازم این تیم برای حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات آینده کمک کند، تا پایان سال فرصت زیادی باقی مانده و تیم ملی والیبال زنان فرصت خوبی برای رسیدن به آمادگی مطلوب دارد.

تقوی با اشاره به تلاش فدراسیون جهت تامین امکانات مورد نیاز تیم ملی والیبال زنان گفت: دختران والیبالیست ایران باید باور کنند که از تیم‌های دیگر چیزی کم ندارند و می توانند مثل تیم ملی والیبال مردان موفق باشند و به الگویی برای جامعه تبدیل شوند. البته به یک سری امکانات مانند دانش روز دنیا نیاز دارند که در تلاشیم با حضور برخی مربیان روز دنیا این مسئله اتفاق بیافتد.

وی درخصوص پخش اینترنتی مسابقات و شرایط پخش زنده مسابقات تیم ملی والیبال زنان از صداوسیما، گفت: مجوز پخش، یک مسئله فرا فدراسیونی است و به عنوان رئیس فدراسیون والیبال نمی توانم اظهار نظر کنم، اما جا دارد به نکات مثبتی که در این خصوص رخ داده اشاره کنم؛ همین که توجه اسپانسرها به مسابقات زنان جلب شده و جذب اسپانسر بخصوص در مسابقات لیگ برتر والیبال زنان اتفاق افتاده و همچنین مسئله دیده شدن بازیکنان خصوصا از سوی خانواده شان، قطعا روی روحیه آنها اثر مثبت دارد. من به مقام عالی وزارت ورزش نیز عرض کردم لباس بازیکنان کاملا اسلامی است و این باعث افتخار است که تیم ملی والیبال زنان ایران تنها تیم کاملا محجبه در تمام دنیا است که با لباس کاملا اسلامی در مسابقات آسیا و بین المللی شرکت کرده است.

سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا 2024 از دوم تا نهم خرداد به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان زیر 20 سال و باتجربه‌ها در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز