خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های حسینی بعد از برد بزرگ مقابل پرسپولیس

صحبت‌های حسینی بعد از برد بزرگ مقابل پرسپولیس
کد خبر : ۱۵۳۴۴۷۸

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال گفت: انشالله سردار شهریاری و دکتر سمیعی نگاه ویژه‌تری به این تیم داشته باشند و نگاه مهربانی داشته باشند تا نسلی موفق را به فوتبال معرفی کنیم.

به گزارش ایلنا، پیش از دربی بزرگسالان در هفته ششم لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دو تیم استقلال و پرسپولیس در رده جوانان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک گله استقلال به پایان رسید. 

حمید حسینی سرمربی تیم جوانان استقلال پس از پیروزی این برد، گفت: بازی سختی بود و به تیم پرسپولیس بابت این تیم خوب تبریک می‌گویند. آقای خلیلی و خان محمدی زیاد تلاش کشیدند و زیاد نمی‌خواهم درباره خود بازی صحبت کنم چون فوتبال است و یک روز برد دارد و یک روز باخت. دربی شرایط خودش را دارد و جایگاه جدولی دو تیم زیاد مهم نیست. ما خودمان یک ماه و نیم از پرسپولیس به خاطر تست گیری عقب هستیم و در این مدت نه تنها بنده، بلکه وضعیت کلی آکادمی استقلال خوب نبوده. به آقای ضیایی خسته نباشید می‌گویم اما در فوتبال مدیریت کردن جدای از فعالیت‌ها، نیازمند یک پشتوانه مالی قوی است. ما با ۱۰ توپ تمرین می‌کنیم و خدا را شکر حداقل همین زمین را داریم. انشالله سردار شهریاری و دکتر سمیعی نگاه ویژه‌تری به این تیم داشته باشند و نگاه مهربانی داشته باشند تا نسلی موفق را به فوتبال معرفی کنیم.

او ادامه داد: من اول هم گفتم آقای خلیلی عزیز در آکادمی ۳-۴ سال است که کار می‌کند و دیدیم که آمدند حمایتش کردند و بودجه در اختیارش گذاشتند. اصلا اداره آکادمی پرسپولیس شبیه اداره کردن ما نیست. زمانی که این تیم را تحویل گرفتم، در شرایطی بود که همه از تیم جدا شده بودند و بازیکنان به سادگی از تیم ما جدا شدند. این بچه‌ها که امروز داشتیم را با چنگ و دندان نگه داشتیم و فوتبال هم بالا و پایین زیاد دارد. انشالله بتوانیم این مسیر را با حمایت باشگاه ادامه دهیم و با حداقل امکانات حقیقتا داریم تلاش می‌کنیم.

 

حسینی تاکید کرد: جناب آقای ضیایی بسیار زحمتکش و سالم هست. این جایگاه در لفظ اینگونه است که مهم نیست چه کسی می‌آید، هر کسی می‌آید باید حمایت شود و اگر دیگران موفق هستند به خاطر بودجه مالی آنها است. اگر باشگاه استقلال پیشرفت کرده به خاطر این است که قبلا حمایت شده. بچه‌ها سرمایه باشگاه هستند و شخص اصلا مهم نیست. ما در این خانواده تنها ماندیم.

وی افزود: همه کسانی که در لیگ کار می‌کنند، دلایل زیادی برای موفقیت دارند که یکی از آن دلیل‌ها، ثبات است. اگر ثبات در آکادمی وجود داشته باشد و یک بودجه‌ داشته باشند وضعیت فرق می‌کند. همین الان از باشگاه پرسپولیس ۲-۳ اسپانسر به صورت جداگانه حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز