خبرگزاری کار ایران

محرومیت جنجالی برای سپاهان در جدال با تراکتور

محرومیت جنجالی برای سپاهان در جدال با تراکتور
کد خبر : ۱۵۳۴۴۷۷

با اعلام باشگاه سپاهان، محرومیت ۷۵ درصدی حضور هواداران در بازی این تیم با تراکتور، قطعی و لازم الاجراست.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پس از حضور هوادار جنجالی این تیم که محرومیت ۱۰ ساله داشت، باشگاه سپاهان را با منع حضور ۷۵ درصد از هوادارانش در دیدار با تراکتور، جریمه کرد.

باشگاه سپاهان در فاصله دو روز مانده به دیدار با تراکتور اعلام کرد ضمن پیگیری‌های این باشگاه، محرومیت اعلامی کمیته انضباطی قطعی‌ و لازم الاجراست‌. 

اطلاعیه باشگاه سپاهان در خصوص این محرومیت به شرح زیر است: 

«به اطلاع هواداران عزیز تیم سپاهان می‌رساند علیرغم پیگیری‌های حقوقی باشگاه در خصوص رأی کمیته محترم انضباطی، این رأی در خصوص محرومیت ۷۵ درصدی سپاهان از حضور تماشاگران در دیدار سپاهان و تراکتور در هفته ششم لیگ برتر لازم‌الاجراست و در صورت عدم رعایت، جریمه‌های سنگین‌تری در انتظار باشگاه سپاهان خواهد بود.

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تمام پیگیری‌های لازم را از طریق نهادهای قضایی و حقوقی فدراسیون فوتبال انجام داده اما ضرورت دارد در خصوص رأی صادر شده، تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از محرومیت‌های احتمالی آتی صورت گیرد لذا بر اساس رأی اعلامی کمیته انضباطی، در مسابقه  پیش‌رو سپاهان مقابل تراکتور  سایت بلیت‌فروشی با محدودیت تعداد بلیت، در دسترس هواداران خواهد بود.

بدین‌وسیله از هواداران عزیز خواهشمندیم به منظور حضور در بازی روز جمعه تنها با تهیه بلیت در ورزشگاه حضور پیدا کنند و در راستای جلوگیری از هرگونه محرومیت احتمالی، در خصوص عدم حضور افراد بدون بلیت به ورزشگاه، اطلاع‌رسانی لازم را صورت دهند. بدیهی است به دلیل حکم اعلامی، از حضور افراد فاقد بلیت در بازی روز جمعه از سوی عوامل برگزاری مسابقه، جداّ ممانعت به عمل خواهد آمد.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز