خبرگزاری کار ایران

«قصه پری‌ها» در نیاوران کلید خورد

«قصه پری‌ها» در نیاوران کلید خورد
کد خبر : ۱۴۴۳۲۹۲

فیلم‌برداری فیلم کوتاه «قصه پری‌ها» به کارگردانی فرناز امینی و تهیه کنندگی پریناز کنگاوری در نیاوران تهران کلید خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری فیلم کوتاه «قصه پری‌ها» در لوکیشنی در نیاوران تهران به کارگردانی فرناز امینی و تهیه کنندگی پریناز کنگاوری کلید خورد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: قصه پری ها، به پری هایی برمی گردد که هر کدام قصه های پرفراز و نشیبی را برای را برای مخاطبان روایت می کنند.

کارگردانی قصه پری ها را فرناز امینی برعهده دارد و پریناز کنگاوری که نویسنده داستان قصه پری هاست تهیه کنندگی وسرمایه گذاری کار را برعهده دارد.

نازنین کیوانی نقش پری زاد ، مهدیه نساج نقش پری سا، فریبا طالبی نقش پری یا، نیلوفرهوشمند نقش پری ناز ، آنیتا عظیمی نقش پری ما را ایفا می کنند، همچنین لادن ژافه وند در نقش پریچهر ایفای نقش می‌کند. محمد رسول صفری نیز تنها بازیگر مرد فیلم است و بهناز طالبی با ایفای نقش نقش پری و دلوین نیکوکار در نقش کودکی پری زاد معرفی می شود.

از دیگر عوامل این فیلم که به گفته کارگردان و تهیه کننده آن، فیلمی کاملا زنانه است می توان به نویسنده پری ناز کنگاوری، صدابردار: آرش برومند، فیلمبردار: آرمین مرادی ، طراح چهره پردازی: ثمره برازنده، طراح صحنه و لباس: رضا علیزاده ، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه ریزی: محیار مرادمند، دستیار اول: مهدی صانعی، دستیار دو: ایمان حاج عظیمیان، منشی صحنه : ملیکا مقیر، عکاس: امیر علی سید جلالی، تدوین : هومن انصاریان ، موسیقی: علی مرعشی، مدیر روابط عمومی جعفر پاکزاد، مدیر تولید: افشین الماسی، مجری طرح : فرزاد گلشنی اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز