خبرگزاری کار ایران

چراغی:

قطع آب شرب دهلران در گرمای ۶۰ درجه قابل قبول نیست

قطع آب شرب دهلران در گرمای ۶۰ درجه قابل قبول نیست
کد خبر : ۱۵۴۰۲۳۶

نماینده مردم «آبدانان، دره شهر و دهلران» در مجلس گفت: قطع آب شرب دهلران در گرمای ۶۰ درجه ظرف ۴۸ ساعت، قابل قبول نیست.

به گزارش ایلنا، اسدالله چراغی طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: هفته نیروی انتظامی را به همه دلیل مردان امنیت کشور تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم خطبه‌های مقام رهبری در نماز جمعه، مد نظر همه مسئولین باشد.

وی تاکید کرد:نظر مشورتی به دولت مبنی بر استفاده از نیروهای بومی و نخبه هر استان در سطح کشور و تذکر جدی مردم به اینجانب، مبنی بر استفاده نیروهای نخبه استان در سطوح مختلف استانداری ها و سطوح اداری و اجرایی در شرایط برابر باید باشد.

وی با اشاره به فعالیت های وزیر نیرو گفت: آقای دکتر علی آبادی از جنابعالی به دلیل دستورتان درباره سد ورگن آبدانان و سد سیکان و عقبه سد سیمله تشکر می‌کنم اما قطع آب شرب دهلران در گرمای ۶۰ درجه ظرف ۴۸ ساعت، قابل قبول نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ درصد از لوله‌های آب شرب حوزه انتخابیه بنده سلامت مردم را به خطر انداخته و هیچ کدام از مسئولین منطقه در این رابطه ،حتی عذرخواهی به خاطر بی تدبیری از مردم نکردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای ظفرقندی حوزه انتخابیه بنده با کمبود شدید آمبولانس برخوردار است، در شهر بور بوری به خاطر نقض آمبولانس جان یک بیماری به خطر افتاد و فوت شد.

وی ادامه داد: جزئی‌ترین امکانات پزشکی مانند سونوگرافی وجود ندارد . بیمارستان بدره به خاطر اختلاف بین ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت در حد اسکلت مانده است.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش قرار بود منشا تغییر و تحول باشد و نه منشا اعتراض و نارضایتی. کد هفت، کد ۶ کد ۱۹، متاسفانه دچار مشکل هستند و با کمبود شدید مواجه اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز