خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در سالن همایش‌های برج میلاد:

ما ولایتمداریم ولی قلدری را نمی‌پذیریم/ دیکتاتور ها را آدم‌ها می‌سازند

ما ولایتمداریم ولی قلدری را نمی‌پذیریم/ دیکتاتور ها را آدم‌ها می‌سازند
کد خبر : ۱۴۹۵۹۷۴

نامزد انتخابات ریات جمهوری گفت: در برنامه های صداوسیما گفتم می‌خواهم قانون و سیاست‌های کلی را اجرا کنم، آیا اینکه در منطقه اول باشیم حرف بدی است؟ ما اجازه ندهیم با چند کلمه یا بند ما را حذف کنند، محکم بایستیم بگوییم ما ولایتمداریم، همان سیاست‌ها را اجرا کنیم و کشور را به مرحله‌ای که لایق آن است برسانیم. ما ولایتمداریم ولی قلدری را نمی‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع هوادران خود در برج میلاد گفت: من مثل شما هستم، انقد که از من تعریف می‌کنید من معذب می‌شوم و نمی‌دانم چه بگویم، زیاد از من تعریف کنید من فکر می‌کنم کسی شده ام، من یک نفر مثل شما هستم. می‌دانید که دیکتاتور ها را آدم ها می‌سازند. ان‌شاءالله در هیچ حالتی تغییر نخواهم کرد.

وی ادامه داد: قدرت در وحدت است در تفرق و دعوا نیست، بیاید با هم انسجام داشته باشیم، باید همدیگر را تحمل کنیم نه اینکه حرفی بزنیم که درگیری و تشنج ایجاد شود. همدیگر را تحمل کنیم، هرکسی یک حرفی می‌زند، اگر شما خوشت نیامد در زمان خودت دفاع کن یا نظرت را بگو چرا باید در میانه حرف همدیگر بپریم و بی حرمتی کنیم که در نهایت اتفاقی رخ دهد که خوب نبود.

پزشکیان تاکید کرد: در برنامه های صداوسیما گفتم می‌خواهم قانون و سیاست‌های کلی را اجرا کنم، آیا اینکه در منطقه اول باشیم حرف بدی است؟ ما اجازه ندهیم با چند کلمه یا بند ما را حذف کنند، محکم بایستیم بگوییم ما ولایتمداریم، همان سیاست‌ها را اجرا کنیم و کشور را به مرحله‌ای که لایق آن است برسانیم. ما ولایتمداریم ولی قلدری را نمی‌پذیریم.

وی افزود: چرا باید در مملکت یک عده در کپر درس بخوانند و برخی در عالی‌ترین امکانات؟ بعد برای پیشرفت با هم باید رقابت کنند. چرا یک عده برای خود سفره دیگر پهن می‌کنند؟ ما دولتی‌ها، مجلسی ها، قوه قضاییه ای ها نباید برای خود یک سفره دیگر پهن کنیم.

پزشکیان در پایان ابراز داشت: نباید اجازه دهیم یک عده بر ما حاکم شوند، هرچقدر نخبه باشند نمی‌توانند کار را اداره کنند؛ همان سخنی که دکتر ظریف گفتند که رأی ندادن به نوعی رأی دادن به گروه مقابل است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز