خبرگزاری کار ایران

وکیلی در گردهمایی لرتباران حامی پزشکیان:

باید نسل خاموش جوان را به صحنه بیاوریم

باید نسل خاموش جوان را به صحنه بیاوریم
کد خبر : ۱۴۹۵۹۱۹

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: باید نسل خاموش جوان را به صحنه بیاوریم و ما معتقدیم پزشکیان می‌تواند جوانان نسل جدید را با کشور و نظام آشتی دهد. 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، گردهمایی لرتباران حامی مسعود پزشکیان عصر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی با حضور جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان‌های لر زبان و زنان و جوانان حامی ایشان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پیام مهدی کروبی در حمایت از مسعود پزشکیان قرائت شد. اجرای موسیقی‌های محلی از حاشیه‌های این گردهمایی بود.

در ادامه این مراسم، محمدعلی وکیلی (عضو هیات رئیسه مجلس دهم و فعال سیاسی اصلاح طلب) ضمن اشاره به جایگاه سیاسی مردم لر گفت: ملت ایران سال‌هاست از دوپارگی رنج می‌برند. سال‌هاست که ما با هم بیگانه شدیم. بارها گفتیم که با اقلیت می‌شود حکومت کرد، اما برای یک اقلیت نمی‌توان حکومت کرد.

وی افزود: امتیاز مردم ایران یکپارچگی آنان بود. اما امروز جامعه به دو بخش شهروندان نورچشمی درجه یک که اقلیت هستند و یک اکثریت که شهروندان درجه دو هستند که حس غرور ملی خود را از دست دادند، تقسیم شده‌اند

وکیلی گفت: ما نیاز به دولت واحد برای مردم واحد داریم نه اینکه چند دولت و شبه دولت و چند خزانه داشته باشیم که برای چند ملت خرج شود. پزشکیان اما ویژگی این را دارد که پلی میان دولت‌ها و ملت‌ها و خزانه‌ها ایجاد کرده و نیروی واحد و وحدت بخش را شکل دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما نیازمند مردی شجاع هستیم که چند تصمیم جدی و مهم بگیرد. مردی شجاع لازم داریم که کشور را از حالت کلنگی شده خارج کند. ذهنی آماده و امروزی متکی بر داخل، می‌تواند نوسازی را آغاز کند. ناترازی مشکل عمده دیگر ماست که باعث ناترازی مدیریت در کشور شده است.

وی ادامه داد: نسبت بین شغل و شاغل بهم خورده است و جایگاه کاردانان افول کرده و جایگزینی کاردان‌ها به جای افراد خاص اراده می‌خواهد. ما فرد شجاعی می‌خواهیم که نگاهش به دور دوم انتخابات نبوده و بدهکار احزاب نباشد. شجاعتی داشته باشد که وقتی بداند حق مردم ایران ارتباط با جهان و افزایش و رونق تجارت جهانی و آشتی با دنیاست، در این راستا تلاش کند.

نماینده پیشین مجلس گفت: باید نسل خاموش جوان را به صحنه بیاوریم و ما معتقدیم پزشکیان می‌تواند جوانان نسل جدید را با کشور و نظام آشتی دهد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز