خبرگزاری کار ایران

پزشکیان بدون شعار، کارگران را بر صدر خواهد نشاند

پزشکیان بدون شعار، کارگران را بر صدر خواهد نشاند
کد خبر : ۱۴۹۱۹۳۴

جعفر گلابی نوشت: وزیر کشورش با زبانی نرم و فروتنانه با زنان و دختران و جوانان و نوجوانان سخن خواهد گفت، وزیر کارش بدون شعار کارگران را بر صدر خواهد نشاند و وزیر علومش در اکرام و احترام اساتید دانشگاه و دانشجویان عملا وارد میدان خواهد شد.

«با پزشکیان در راه عدالت و آرامش» عنوان یادداشت جعفر گلابی برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: با اینکه به عدالت نزدیک‌تر بود اگر از اصلاح‌طلبان چهره‌های جدی دیگری مثل آقای جهانگیری تایید صلاحیت می‌شد و اولی‌تر اینکه حتی از نیروهای تحولگرا دعوت به مشارکت در انتخابات می‌شد، ولی از شورای نگهبانی که در دو انتخابات پیشین آن‌گونه عمل کرد و نتیجه‌اش را هم دید، تایید دکتر پزشکیان یکی از نامزدهای جبهه اصلاحات جای تشکر دارد. سود اصلی حضور همه سلیقه‌های وطن‌دوست را نظام می‌برد و هر انتخاباتی عمیق و رقابتی باشد مشارکت فعالانه مردم را افزون می‌کند.در هر حال اکنون با تایید برادر گرانقدرمان آقای پزشکیان که از سابقون انقلاب و جبهه و اصلاحات است امید تازه‌ای برای برگزاری انتخاباتی با استانداردهای ضروری به وجود آمده است.

در واقع شورای نگهبان با اقدام خود پیشاپیش پیامی راهگشا و دموکراتیک به جامعه و همچنین نظام بین‌الملل فرستاد و اگر روند انتخابات به خوبی پیش رود هر کس با هر رایی انتخاب شود او نماینده کل ملت ایران است و در تمام عرصه‌های بین‌المللی مستحضر به حمایت ملی است.

در جهان پرآشوب کنونی ایران عزیز نیاز مبرم به حضور تعیین‌کننده و اقتدارآفرین مردم دارد و چون این حضور گسترده و حماسی و رسمی و جدی باشد توپخانه‌های بیگانگان ایران‌ستیز را از مبدا خاموش خواهد کرد.

نفس انتخابات استاندارد عمق استراتژیک و سرمایه اجتماعی یک ملت را به نمایش می‌گذارد و بن‌بست‌شکنی بی‌همتاست. اکنون بدون تردید بدخواهان ایران عزیز و آدمکشانی که هزار هزار زن و کودک را بی‌رحمانه می‌کشند، عزا گرفته‌اند. ایران سپر دفاعی و سلاح بُرنده و برگ برنده خود یعنی مردم‌سالاری را رو کرده است.

حالا نگاه‌ها به درون دوخته می‌شود و چه خیر و خبری بالاتر از اینکه سرنوشت ملتی بزرگ و شایسته در داخل و توسط خود مردم رقم می‌خورد. البته برادر فروتن و پاکدست و آگاه و اندیشمندمان آقای پزشکیان راهی سخت در پیش دارد و جز با عنایات الهی و پشتیبانی همه‌جانبه و شورآفرین مردم برای سامان دادن به امور راهی ندارد.

او در صورت پیروزی با غول‌های افسارگسیخته‌ای چون تورم و فساد و تهدیدهای خارجی و شکاف میان دولت و ملت گلاویز خواهد شد.

او قرارنیست معجزه کند و وعده‌های ناشدنی نخواهد داد ولی وزیر خارجه‌اش زبان دنیا را خوب خواهد دانست و در رفع تحریم‌ها ابتکارات عملی به خرج خواهد داد، وزیر اقتصادش تمام ظرفیت‌های علمی کشور را به‌ کار خواهد بست، وزیر ارشادش با سینما و هنر و فرهنگ و روزنامه‌ها و دنیای مجازی آشتی خواهد کرد…

وزیر کشورش با زبانی نرم و فروتنانه با زنان و دختران و جوانان و نوجوانان سخن خواهد گفت، وزیر کارش بدون شعار کارگران را بر صدر خواهد نشاند و وزیر علومش در اکرام و احترام اساتید دانشگاه و دانشجویان عملا وارد میدان خواهد شد… با آقای پزشکیان اخلاق و برادری و آگاهی و دوستی و عدالت جانی تازه خواهند گرفت و چه بسا آشتی بزرگی صورت گیرد و حبس‌ها و حصرها به حداقل برسند.

حالا ما با همه مشکلات عظیم پنجره‌ای بزرگ از امید را جلوی خود می‌بینیم و به جهان ثابت خواهیم کرد که از راه دموکراسی باز نمانده‌ایم و تا استقرار کاملش لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز