خبرگزاری کار ایران

آل امین تا کید کرد:

با نه گفتن به تکرار، زنجان و طارمی بهتر می سازیم

با نه گفتن به تکرار، زنجان و طارمی بهتر می سازیم
کد خبر : ۱۴۵۱۹۱۶

ذینفعان به نمایندگان اجازه مصلحت اندیشی عمومی در جامعه نمی دهند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان طارم با بیان اینکه با نه گفتن به تکرار، زنجان و طارمی بهتر می سازیم، تاکید کرد: ذینفعان به نمایندگان مجلس اجازه مصلحت اندیشی برای عموم جامعه را نمی دهند و عبور از این تکرار ضروری است.

 خلیل الله آل امین، ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به هدف از کاندیدا شدن خود برای دواز همین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در وضعیت و فضایی که قرار داریم  بنده احساس کردم مردم از وعده و دروغ در عین ناکارآمدی ها، خسته شدند، در نتیجه بر خود وظیفه دانستم و آمده ام تا صدای صداقت و قدرت بی‌قدرتان یعنی مردم استان در این شرایط باشم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان طارم،  با بیان اینکه امروز در استان شاهد کمبودهای فراوانی هستیم، ادامه داد: استان در سنوات گذشت با وجود مهمترین محور های مواصلاتی به استانهای شمالغرب کشور  و تهران مغفول مانده  است و نه تنها فکری برای جبران آن نشده بلکه وضعیت هر سال بدتر هم شده است.

وی، با اشاره به اینکه در بینابین رقابت‌های انتخاباتی عده‌ای با فامیل گرایی و زد و بندهای سخیف و سطح پایین به دنبال منافع خود بوده و هستند، تصریح کرد:  پس از هر دوره انتخاب شخص یا اشخاص من جمله نمایندگان مجلس، یک حلقه ذینفعان تشکیل می شود، که پس از مدتی دیگر نماینده را اداره می کنند و مناصب و پست‌ها را بین خودشان تقسیم می کنند که در زنجان نیز از این نمونه ها کم ندیده‌ایم.

به گفته آل امین، آن چیزی که در این تبلیغات انتخاباتی  فراموش می‌شود؛ رقابت سالم و شایسته سالاری است و در یک کلام منافع حلقه ذینفعان جای خیر  مصلحت عمومی می نشیند!

وی، با بیان اینکه به نظر بنده نمایندگان ادوار گذشته در منطقه ما نیز  چنین حلقه ذینفعانی دارند و اجازه نمی دهند خیر و مصلحت عمومی، دغدغه نماینده مجلس باشد، تاکید کرد:  در چنین فضایی، بهترین تصمیم عبور از تکرار و عدم انتخاب مجدد این افراد خواهد بود.  

عضو هیئت امنای بیمارستان فوق تخصصی نور افشان تهران، با اشاره به اینکه بنده به عنوان گزینه جدیدی که دغدغه های فراوانی در حوزه مشکلات استان داشته و دارم ، افزود: به دنبال دادن جایگاه واقعی به زنجان و طارم و استفاده از ظرفیت های این شهرستان ها هستم.

آل امین، افزود: ترجیح دادم به عبور از تکرار کمک کنم تا شاید یکبار دیگر خیر و مصلحت عمومی در منطقه ما جایگاه شایسته خود را پیدا کند.

به گفته کاندید نمایندگی دوازدهم مجلس، اصولاً رقیبان بنده دو دسته هستند، یا همان نمایندگان ادوار هستند که حضور بنده، یعنی نقد و نفی عملکرد آنها و یا نامزدهای محترم جدید هستند.، تکلیف دسته اول که مشخص است اما در مورد دسته دوم، در شرایط برابر با خودم و باتوجه به میزان تحصیلات، دنیادیده‌گی، فعالیت‌های اجتماعی، تجربه مدیریتی در داخل و خارج از کشور ، نقد در روزنامه ها و … با شناختی که تا امروز دارم، در عین احترام به همه رقیبان، هیچ کدام از دوستان را در جایگاهی که تصور کنم در حمایت از آنها از رقابت کنار بکشم، حقیقتأ نمی‌بینم.

وی، همچنین با اشاره به اینکه من بعنوان یک نماینده در آینده مجلس وظایف و اختیاراتی خواهم داشت، تاکید کرد: با توجه به اینکه یک نماینده مجلس از جایگاه قانون گذاری، شناخت ظرفیت قانون موجود و امکان پیشنهاد قوانین جدید را دارد باید از قدرت نفود  خود برای تصویب و ریل گذاری در این حوزه استفاده کند.

 به گفته آل امین، متاسفانه طی ادوار گذشته آنطور که باید و شاید از این ظرفیت و حقوق شهروندان شهرستان ها دفاع نشده است؛ برای مثال همین موضوع فیلترینگ که باعث تعطیلی بسیاری از کسب و کارها شده است، یا مباحث مربوط به انتصابات غیرقانونی که از طرف شخص یا اشخاص خاصی بدون در نظر گرفتن صلاحیت ها صورت گرفته است.

وی، با اشاره به ظرفیت های مفغول مانده شهرستان های استان به خصوص زنجان و و طارم در سطح کشور و استان، افزود: از ظرفیتهای کشاورزی، گردشگری و معدنی این شهرستانها آنطور که باید و شاید استفاده ای  نشده و مغفول مانده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان طارم، با اشاره به دغدغه های حوزه های اشتغال، راه و شهر سازی، مهار آب های سطحی، گرفتاریها و آسیب های اجتماعی مثل بیکاری و عواقب آن،  اضافه کرد: یک نماینده باید با بهره گیری از یک اتاق فکر کاملا مجرب به حل  و رفع مشکلات به صورت ریشه ای بپردازد؛ اتاق فکری که از بین مردم هر منطقه تشکیل شود و مشکلات را اولویت بندی کند.

به گفته وی، در چنین فضایی یک ارتباط منطقی و یک برنامه ریزی تیمی می تواند به یک نماینده انرژی و نقشه راه توسعه هر حوزه را ارائه کند.

آل امین، با اشاره به دغدغه‌های اقتصادی مردم در سطح کشور و استان و کشف اخیر  یک تخلف مالی چند هزار میلیاردی در کشور، تاکید کرد: خود نماینده مجلس باید پاکدست بوده و قبل از همه امورات و اموال خود را شفاف سازی کند؛ برای مثال نماینده مجلسی که در ازای یک خودرو حاضر است دروغ بگوید؛ یا به صورت سربازی که حافظ اجرای قانون است سیلی بزند؛ یا انتصابات را طبق میل و خواسته و منافع خودش پیش ببرد به نفع مردم جامعه کار نخواهد کرد.

آل امین، گفت:  برای حل مشکلات اقتصادی و برای اصلاح روندهای ناکارآمد و برای بازگشت ارزش پول ملی و امنیت اقتصادی و اجتماعی و برای تعامل سازنده با دنیا، مردم در انتخاب نمایندگان خود در سراسر کشور به طور عام و در منطقه ما به طور خاص ناچار به تجدیدنظر در انتخاب های خود و اعتماد به اندیشه های نو هستند.

مدیر نمونه کشوری، در پایان با اشاره به  اهمیت دعوت از مردم برای  مشارکت فعالانه در انتخابات و «نه گفتن به تکرار» تاکیدکرد:  از مردم می خواهم کمک کنند تا با «عبور از تکرار» و با «نه گفتن به دروغ و قسم های جلاله» استان زنجان بهتر را بسازیم.

با نه گفتن به تکرار، زنجان و طارمی بهتر می سازیم

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز