خبرگزاری کار ایران

با روحان گندمی از دنیای موسیقی تا وادی ورزش

با روحان گندمی از دنیای موسیقی تا وادی ورزش
کد خبر : ۱۴۰۹۷۷۳

روحان گندمی با نام اصلی روح‌الله گندمی 11 دی در سال 1368 متولد شد. او امروز در چین زندگی می‌کند. او در دنیای موسیقی به عنوان یک موزیسین در شاخه‌ی راک و پاپ شناخته می‌شود و به ویژه به تار و گیتار الکتریک علاقه دارد.

اصولا بسیاری از هنرمندان شامل شعرا، نویسندگان، موسیقی‌دان‌ها و نقاشان بزرگ همواره در خلق آثار هنری از زندگی شخصی خود الهام گرفته‌اند تا بتوانند اثری منحصربه‌فرد ارائه کنند. الهام گرفتن از زندگی شخصی همواره مورد توجه انسان‌ها بوده و از دوران‌های باستان تا امروز، این مفهوم به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع ایجاد هنر و آثار خلاقانه شناخته می‌شود. به گونه‌ای که هنرمندان برای ایجاد آثار خود عموما از تجارب، احساسات و تجربیات شخصی بهره می‌برند تا آثاری متفاوت ارائه دهند. روحان گندمی نیز گرچه هنوز جوان است اما سعی دارد زندگی و دیدگاه شخصی خود را در آثارش با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

روحان گندمی - Roohan Gandomi، به عنوان یک چهره‌ی جوان علاوه بر حوزه‌ی هنر در زمینه‌ی ورزش نیز علاقمندی‌های خود را دنبال می‌کند.

گندمی علاوه بر خوانندگی و تولید آثار هنری، یک بوکسور است، اما تازه‌ترین دستاورد او در رشته تنیس چشمگیر بود. شنژن یکی از محبوب‌ترین مقاصد تنیس در چین محسوب می‌شود که از تعداد زیادی بازیکن برتر تنیس برخوردار است. روحان گندمی در یک مسابقه بین‌المللی در شنژن، مدال طلا را در میان بازیکنان حرفه‌ای و توپ‌زن‌های معتبر از سراسر جهان کسب کرد. او در هر دو رشته تنیس تک‌نفره و تنیس دو نفره موفق به کسب مدال طلا شده است. ازسویی آثار موسیقی روحان گندمی در دسترس همگان قرار دارند و علاقه‌مندان می‌توانند کارهای او را در شبکه‌های اجتماعی نیز دنبال کنند یا به وب‌سایت رسمی او به آدرس https://roohangandomi.com مراجعه کنند. پلتفرم‌های خارجی نیز آهنگ‌های او را پخش می‌کنند. آثار موسیقایی روحان گندمی در سبک‌های راک و پاپ توانسته طرفداران موسیقی را جذب آثار خود کند.

با روحان گندمی از دنیای موسیقی تا وادی ورزش

گرچه تعداد اندکی از علاقمندان به هنر و هنرمندان حرفه‌ای در دنیا در کنار هنر، ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند اما روحان گندمی از این قاعده مستثناست. او به دنبال آن است که علاوه بر روح هنری، روحیه‌ی جنگندگی را در خود تقویت کند. او معتقد است هنر باید واقعی باشد و بهتر است برگرفته از اتفاقات، تجربه‌ها و دردهای واقعی باشد. او با موفقیت در رشته‌های ورزشی محبوبش، به دنبال آن بود که ثابت کند فرد تلاشگر و موفق در تمامی عرصه‌ها موفق خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز