خبرگزاری کار ایران

جابجایی 1 میلیون و 120 هزار نفر مسافر از اردبیل

جابجایی 1 میلیون و 120 هزار نفر مسافر از اردبیل
کد خبر : ۱۵۷۳۴۳۱

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و120هزار نفر مسافر در 9 ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان خلخال با بیان اینکه در مدت یاد شده بیش از 177 هزار صورت وضعیت توسط شرکت ها صادر شد، اظهار کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 1 میلیون و192 هزار و547 نفر مسافر از استان جابجا شده بودند در 9ماهه گذشته کاهش 6 درصدی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد:در9 ماهه گذشته 651 هزار و748 نفر مسافر از شهرستان اردبیل،4هزار و806 نفر مسافر از شهرستان نیر،حدود 10 هزار نفر مسافر از شهرستان نمین، بیش از3 هزار نفر مسافر از شهرستان بیله سوار،بیش از86 هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد،بیش از 100 هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال،بیش از 5 هزار نفر مسافر از شهرستان کوثر،57هزار و817 نفر مسافر از شهرستان گرمی،178 هزار و541 هزار نفر از شهرستان مشگین شهر،2هزار و238 نفر مسافر از شهرستان سرعین، 1هزار و282 نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و 17هزار و357 نفر نیز از سایر شهرستان ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 578 هزار و833 نفر مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،107 هزار و904 نفر توسط وسیله نقلیه مینی بوس و 432 هزارو646 نفر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند، ادامه داد:62 شرکت مسافربری در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران است.

شیرین زاده در این مدت از افزایش 3 درصدی جابجایی مسافر در شهرستان نمین خبرداد و خاطرنشان شد:در9 ماهه گذشته 10 هزار نفر مسافر از این شهرستان جابجاشده اند در حالیکه در مدت مشابه سال قبل این رقم 9 هزار و629 نفر بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 7 پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و 231 ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت 62 شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی 2 هزار و 240 راننده دراین استان را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه 141 اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز