خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

شهرداری ارومیه به مسئولیت خود در حادثه برق‌گرفتگی کودک ارومیه‌ای واقف است

شهرداری ارومیه به مسئولیت خود در حادثه برق‌گرفتگی کودک ارومیه‌ای واقف است
کد خبر : ۱۵۱۵۶۷۷

با مقصران حادثه برخورد می‌شود

شهردار ارومیه با بیان اینکه، شهرداری ارومیه به مسئولیت خود در حادثه برق کرفتگی کودک ارومیه ای واقف است گفت: با مقصران خادثه برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه در صحن علنی شورای شهر با اشاره به حادثه برق‌گرفتگی دختربچه ارومیه‌ای در یکی از پارک‌های شهر گفت: امروز صبح جلسه‌ای با حضور دادستان ارومیه، مدیرکل بازرسی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، معاونت‌ عمرانی و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه و پیمانکار برگزار شد که در این جلسه مقرر شد کارشناسان ابعاد مختلف این حادثه را مورد بررسی قرار گرفته و هر نهاد و ارگان براساس کوتاهی و قصورات پاسخگو باشند.

وی افزود: از سال ۹۵ تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق منعقد شده تا در شب‌ها پارک‌ها از برق شبانه استفاده کنند و طبق آن ساماندهی و بررسی امنیت سیستم روشنایی پارک‌ها نیزبرعهده این شرکت بوده و از طرفی نیز ساماندهی بوستان فردوس ارومیه به پیمانکار سپرده شده بود که این شرکت نیز در این زمینه مسئولیتی داشته است.

مهدی زاده ادامه داد:اما همه این موضوعات باعث نمی‌شود شهرداری ارومیه از وظیفه خود شانه خالی کند چرا که با وجود پیمان‌سپاری پروژه‌ها، نظارت بر حسن انجام کار بر عهده شهرداری است و در این میان شهرداری ارومیه خود را مسئول می‌داند.

شهردار ارومیه تصریح کرد: با توجه به اینکه مادر این دختربچه در صحبت‌های خود اعلام کرده است که چندین بار با سامانه ۱۳۷ شهری برای ساماندهی سیستم روشنایی و تامین امنیت پارک‌ها تماس داشته که ترتیب اثر داده نشده است، بنابراین گزارش تماس‌های این سامانه در یک سال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد تا اگر در این مورد کوتاهی انجام گرفته با آنها برخورد شود.

مهدی زاده افزود: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده شهرداری ارومیه و شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در نظر دارد برای جلوگیری از سرقت سیم‌های برق زمینی از سیم‌های برق‌رسانی هوایی استفاده کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز