خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بیضاء خبرداد؛

دستگیری قاتل و پسر برادرش در سیستان و بلوچستان

دستگیری قاتل و پسر برادرش در سیستان و بلوچستان
کد خبر : ۱۴۹۵۷۹۴

فرمانده انتظامی بیضاء گفت: قاتلی که پس از خفه کردن مقتول جسد را سوزانده و خودرو‌ وی را نیز سرقت کرده بود، در سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ذبیح‌اله رضایی، عنوان داشت: در چهاردهم خردادماه سال جاری یک فقره قتل در یکی از محله‌های شهرستان بیضاء به پلیس اعلام و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی 49 ساله در اطراف یک باغ به قتل رسیده و جسد وی نیز سوخته است.

فرمانده انتظامی بیضاء ادامه داد: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل نگهبان یک باغ بوده و به دلیل اختلافات شخصی، مقتول که برادر مالک همان باغ بوده را به قتل و به استان سیستان و بلوچستان متواری می‌شود.

رضایی تصریح کرد: ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی منزل قاتل در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، سریعا با اخذ نیابت قضایی به آن مکان اعزام و وی را در مخفیگاهش دستگیر و سواری پژو 206 مسروقه متعلق به مقتول نیز از وی کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل 32 ساله در بازجویی اولیه اقرار کرد با همدستی پسر برادرم که 19 ساله است و در همان شهرستان بیضا مشغول کار بود در شب حادثه ابتدا دست و پای مقتول که درون باغ حضور داشت را با طناب بسته و پس از خفه کردن جسد وی را با نفت سوزاندیم.

وی با بیان اینکه در عملیاتی دیگر همدست قاتل نیز در همان شهرستان (توابع سیستان و بلوچستان) دستگیر شد، بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.  

رضایی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است، گفت: پلیس با تعامل دستگاه قضایی با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز