خبرگزاری کار ایران

معاون امور صنایع اداره کل صمت فارس خبرداد؛

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد
کد خبر : ۱۳۷۲۸۵۱

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، گفت:توسعه فعالیت‌های اقتصادی، رشد سرمایه گذاری، ارتباط صنایع و شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، مجید کشاورز در جلسه هم اندیشی معاونین اداره کل صمت فارس با روسای ادارات صمت شهرستان‌ها افزود: فرایند احیای واحدهای راکد نیازمند همکاری دستگاه‌های دولتی و همراهی بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای عملیاتی برنامه‌های اقتصادی ضرورت دارد تا از همه ظرفیت‌های قانونی برای راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد استفاده شود که این مهم انجام شده و ضمن آسیب شناسی واحدهای غیر فعال و نیمه فعال و تشکیل کمیته تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در اداره نیز در کارگروه استانی به ریاست استاندار فارس رفع موانع و مشکلات هر هفته به صورت مستمر انجام و تصمیمات لازم اتخاد می‌شود.

جذب سرمایه گذار و افزایش سرمایه گذاری اولویت است

در ادامه سید رضا ساداتی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه در تلاشیم تا از مشکلات و چالش‌های بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی و تجاری بکاهیم افزود: ظرفیت‌های بالقوه‌ و پتانسیل های خوبی در حوزه تولیدی ، صنعتی، معدنی و تجاری و سرمایه گذاری وجود دارد که اداره‌کل صمت استان می‌تواند مشوق خوبی برای حرکت رو به جلو و تأثیر بیش‌از پیش آن‌ها در تولید، صنعت و اقتصاد باشد که این مهم ویژه در اولویت و سیاست اداره کل صمت فارس در جهت جذب سرمایه گذار و افزایش سرمایه گذاری است.

پژمان نامدارخانی معاون امور معادن و صنایع معدنی در این جلسه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های خوب معدنی و صنایع معدنی استان فارس مرتفع ساختن مشکلات معدن و بهره وری بیشتر را ضروری دانست و گفت: سرمایه گذاری برای رشد و توسعه اقتصادی کشور و استان، احیا و بازسازی معادن نیز یکی از راه‌های درآمدزایی، ایجاد اشتغال پایدار و ارز آوری و جلوگیری از خام فروشی و توسعه صادرات محصولات و تولیدات معدنی است، که در استان فارس به صورت جدی در اولویت برنامه‌ها است.

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد

وحید رضا محمود زاده معاون اقتصادی و بازرگانی اداره کل صمت فارس هم در این نشست با تاکید بر اینکه تامین به موقع کالاهای اساسی برای مردم جزو راهبردهای اصلی دولت است؛ اظهار کرد: چرخه توزیع کالاهای اساسی و تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی از جمله برنامه های ویژه در اداره کل صمت است که همکاران نسبت به اجرایی و عملیاتی نمودن این مهم تلاش شبانه روزی دارند.

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌ها و وظایف اصلی اداره کل صمت تامین، توزیع و تنظیم بازار کالاهای اساسی است و این امر در شرایط اقتصادی کنونی مورد توجه و روند توزیع در سطح استان به صورت مستمر ادامه دارد.

عباس عباسپور معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در ادامه با تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم در خصوص تحقق کامل دولت الکترونیک؛ برنامه ریزی جهت فراهم کردن زمینه نوسازی و تحول اداری و ارتقاء خدمات رفاهی و انگیزش همکاران گفت: ضرورت دارد؛ متناسب با برنامه سازمانی با اتخاذ راهکارهای موثر برای افزایش بهره‌وری، هدف‌گذاری کرده و برنامه ویژه داشته باشیم که این مهم در اولویت اداره صمت فارس و مدیرکل اداره هست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز