خبرگزاری کار ایران

پروفسور ثبوتی در گفت‌وگو با ایلنا:

شناخت از دانشگاه ویژگی بارز میلی منفرد است

شناخت از دانشگاه ویژگی بارز میلی منفرد است
کد خبر : ۹۶۶۰۵

میلی منفرد، آموزش‌های وسیعی دیده است، و تجربه‌های بی‌شماری را در اختیار دارد، همچنین با مسائل آموزشی و پژوهشی به واسطهٔ مسوولیت‌هایی که تا به حال داشته کاملا آشنا است، و دانشجویان و استادان را می‌شناسند، در نتیجه می‌داند که لازمه‌های ادارهٔ دانشگاه‌ها چه چیز‌هایی است و چه کارهایی باید انجام شود.

ایلنا: موسس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، فیزیکدان برجسته ایرانی، در مورد گزینهٔ پیشنهادی رییس جمهور یازدهم برای وزرات علوم و تخقیقات، گفت: شناخت از آکادمی به وزیر آینده علوم کمک خواهد کرد تا مشکلات را بر طرف و وزارت علوم را هدایت کند.

"پروفسور یوسف ثبوتی" در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به سابقه کاری دکتر میلی منفرد گزینهٔ پیشنهادی برای وزرات علوم دولت یازدهم، اظهار کرد: با توجه به تجربه، شناخت دکتر میلی منفرد و سابقه‌ای که او را به عنوان یکی از پاک‌ترین و صادق‌ترین افراد معرفی می‌کند، وی از بهترین افرادی است که می‌تواند در پست وزارت علوم قرار گیرد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: میلی منفرد، آموزش‌های وسیعی دیده است، و تجربه‌های بی‌شماری را در اختیار دارد، همچنین با مسائل آموزشی و پژوهشی به واسطهٔ مسوولیت‌هایی که تا به حال داشته کاملا آشنا است، و دانشجویان و استادان را می‌شناسند، در نتیجه می‌داند که لازمه‌های ادارهٔ آکادمی‌ها چه چیز‌هایی است و چه کارهایی باید انجام شود.

ثبوتی، در ادامه به وضعیت فعلی وزرات علوم و دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه وزارت علوم در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارد، و کارهای بسیار زیادی هست که باید در این وزارت خانه انجام شد، تا بتواند مشوق دانشگاه‌ها برای خروج از فضای فعلی باشد و وضعیت را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر سیاست‌های نا‌مناسب آرامش را از فضای آموزش و پژوهش گرفته است و مهم‌ترین اقدام وزرات علوم آینده باید معطوف به باز گرداندن آرامش به فضای دانشگاه‌ها و آکادمی در کشور باشد، اما برای برگرداندن آکادمی‌ها به ریل پیشرفت و توسعه باید کار‌های زیادی در وزرات علوم انجام شود که میلی منفرد به عنوان یک گزینهٔ مناسب و با‌شناختی وسیعی که از فضای وزرات علوم دارد می‌تواند این اقدامات را انجام دهد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز