خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان مسلح

انهدام باند سارقان مسلح
کد خبر : ۱۵۳۷۱۵۷

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از سارقان مسلح اماکن خصوصی خبر داد و گفت: دستگیری همدست سایر اعضای این باند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «رسول بهرامی» سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، تیم عملیات این کلانتری پس از بررسی فیلم‌های ضبط شده دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، مشخصات ظاهری سارقان را شناسایی کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هویت متهمان در اختیار تمامی واحد‌های گشتی قرار گرفت و ماموران در حین گشت زنی در محدوده خیابان «افراسیابی» تهران، ۲ تن از اعضا این باند را در حین تخریب قفل درب ورودی یکی از ساختمان‌ها مشاهده کردند و به سرعت وارد عمل شدند. متهمان از محل به صورت پیاده متواری شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز یکی از آن‌ها زمینگیر و دستگیر شد.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم کمری، یک عدد افشانه اشک‌آور و مبلغ ۲ هزار دلار و همین طور ۱۳۰ گرم طلا که به تازگی به سرقت رفته بودند کشف کردند.

وی افزود: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی و تعداد ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد. تا کنون ۵ نفر از شکات این پرونده شناسایی شدند. دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم به جهت تحقیقات بیشتر، کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ رسول بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر، امکان سرقت را به حداقل برسانند و در صورت وقوع سرقت، بلافاصله با مراجعه حضوری و یا تماس با پلیس ۱۱۰، آن را گزارش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز