خبرگزاری کار ایران

خط ۲ متروی تهران؛ آماده استقبال از مهر

خط ۲ متروی تهران؛ آماده استقبال از مهر
کد خبر : ۱۳۹۸۸۰۰

مدیر ارشد خط ۲ شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در این خط به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در راستای طرح استقبال از مهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن صداقت‌پور با بیان این که در مهرماه با افزایش تعداد مسافر روبره‌و خواهیم شد، گفت: به‌منظور افزایش رفاه حال مسافران، هماهنگی‌های لازم برای افزایش قطارهای فعال و اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری‌های لازم برای رفع نواقص عمرانی، تجهیزاتی و تأسیساتی ایستگاه‌ها از جمله آماده به کار بودن تجهیزات ثابت مانند پله‌برقی‌ها، آسانسورها، گیت‌ها و دستگاه‌های تهویه هوا انجام شده است. ارتقا و تامین روشنایی ایستگاه‌ها، پیگیری و رفع سریع خرابی قطارها از طریق استقرار تیم‌های اضطراری تعمیرات ناوگان در طول خط، بازدید و بررسی صحت عملکرد سیستم پیج، رادیو و پنل‌های نمایش‌دهنده موقعیت قطار (PIS) و رفع نواقص تابلوهای راهنمای مسافری و نماد مترو از دیگر اقداماتی است که در راستای طرح استقبال از مهر انجام شده است. 

مدیر ارشد خط ۲ شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به رایگان بودن مترو در مهرماه برای دانش‌آموزان و دانشجویان تصریح کرد: هماهنگی لازم برای تردد رایگان دانش‌آموزان و دانشجویان با لباس فرم و با ارائه کارت دانش‌آموزی یا دانشجویی در این ایام انجام شده است. 

صداقت‌پور همچنین به تداوم اجرای طرح جمع‌آوری بساط‌گستران از داخل قطار و خارج‌کردن آنها از ایستگاه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: جهت حضور حداکثری کارکنان در سکو ایستگاه‌ها به‌خصوص در ساعات پیک مسافری به‌منظور پاسخگویی و تکریم ارباب‌رجوع هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است. 

براساس اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مدیر ارشد خط ۲ در پایان گفت: انجام فعالیت‌های پیشگیرانه و بررسی دوره‌ای تجهیزات طبق برنامه زمانی، نظافت ویژه ایستگاه‌ها از جمله سردر ورودی‌ها، حریم ریلی، قطارها، آب‌سردکن‌ها و نمازخانه از دیگر اقدامات انجام‌شده در خط ۲ متروی تهران است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز