خبرگزاری کار ایران

کریمیان در گفت‌وگو با ایلنا

دولت در خصوص FATF لایحه‌ای به مجلس بیاورد که منافع ملی در آن لحاظ شده باشد

دولت در خصوص FATF  لایحه‌ای به مجلس بیاورد که منافع ملی در آن لحاظ شده باشد
کد خبر : ۱۵۳۹۵۹۰

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای FATF باید یک لایحه خوبی را به مجلس بیاورد و بتواند نمایندگان را قانع کند، معتقدم اگر بتواند لایحه‌ای را بیاورد که منافع ملی در آن لحاظ شده باشد، قطعا نمایندگان هم قانع می‌شوند.

امید کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره صحبت‌های وزیر اقتصاد درباره دستور رئیس‌جمهور برای حل مسئله FATF عنوان کرد: ما همه چیز را به تحریم‌های خارجی ربط ندهیم، تحریم‌های داخلی کاری بدتر از تحریم‌های خارجی با ما کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: FATF یک کانال مالی است؛ برای این است که ما بتوانیم در حوزه تجارت، واردات و صادرات ارتباط مالی خودمان را با تجار، بازرگان و کشورها و کسانی که خریدار کالای ایرانی هستند، داشته باشیم تا از طریق آن کانال بتوانند پول را به کشور بازگردانند.

وی ادامه داد: طبیعتا هرچه در این زمینه تعامل داشته باشیم و دولت هم به راهکاری که اقتدار و عزت ملی را حفظ کند، بیندیشید؛ هم به نفع  کشور و هم به نفع طرف‌های مذاکره‌کننده در این حوزه است.

کریمیان در پاسخ به این که مجلس چه واکنشی نسبت به این موضوع خواهد داشت،‌ گفت: دولت باید یک لایحه خوبی را به مجلس بیاورد و بتواند نمایندگان را قانع کند، معتقدم اگر بتواند لایحه‌ای را بیاورد که منافع ملی در آن لحاظ شده باشد، قطعا نمایندگان هم قانع می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز