خبرگزاری کار ایران

پیام فراجا به مناسبت «هفته دولت»

پیام فراجا به مناسبت «هفته دولت»
کد خبر : ۱۳۹۱۶۴۳

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی «هفته دولت» را به همه دولتمردان ایران به ویژه مقام ریاست جمهوری، «دکتر سید ابراهیم رئیسی» تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی هفته دولت را به همه دولتمردان ایران به ویژه مقام ریاست جمهوری «دکتر سید ابراهیم رئیسی» تبریک گفت.

براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، در این پیام آمده است:

«هفته‌ دولت مزین به اسم شهید رجایی و شهید باهنر است؛ یعنی به یاد شهادت و نام شهادت مزین است. (مقام معظم رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت ۱۴۰۰)

هفته دولت یادآور شهدای بزرگ شهید رجایی و شهید باهنر و حوادث مهم و تاریخ‌سازی است که در سایه اخلاص، تلاش و امید دولتمردان و همراهی قلبی و ایمانی مردم بصیر ایران رقم خورده است. خدمتگزاری صادقانه، تلاش خستگی‌ناپذیر، امید همراه با مجاهدت و اقدام به‌هنگام مهمترین آموزه‌های شهداست که سرلوحه اقدام همه ما به‌ویژه مسئولان و خدمتگزاران اجرایی مردم است. بیان دستاوردها، گفت‌وگو با مردم و نخبگان در بازخوانی مسیر طی­‌شده و چشم­‌انداز قله­‌های پیش رو مهمترین کارویژه این نامگذاری در سالنامه کشور است. بی­‌شک همدلی و همراهی مردم و دولت، مهمترین رمز موفقیت و ماندگاری دولت­‌ها است.

خدای بزرگ را شاکریم تحت تدابیر، منویات و هدایت‌های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر دولتمردان کشور و بصیرت و همراهی مردم غیرتمند ایران، توطئه و خباثت‌های دشمنان این مرز پرافتخار هر روز با شکست و هزیمت مواجه می‌شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر به سمت قله‌های پرافتخار هر روز مستحکم‌تر و قوی‌تر گام برمی‌دارد.

فرماندهی انتظامی کشور با تکریم و تعظیم به مقام والای شهدای سرفراز کشور به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، مجاهدت‌­ها و تلاش­‌های دولتمردان کشور در عرصه سیاست­‌گذاری و اجرا را ارج نهاده و فرا رسیدن «هفته دولت» را به همه دولتمردان ایران به‌ویژه مقام عالی ریاست جمهوری «دکتر سید ابراهیم رئیسی» تبریک عرض می‌کند و موفقیت و اعتلای روز افزون دولت جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسالت می­‌نماید.» 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز