خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره مدرسه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره مدرسه معرفی شدند
کد خبر : ۱۴۵۶۹۵۳

جشنواره دانش آموزی مدرسه در روز نخست با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف، به کار خود پایان داد. 

به گزارش ایلنا، اولین روز از اختتامیه جشنواره هنرهای مدرسه در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. 

بخش‌های پوستر، لوگو، نقاشی دیجیتال، عکاسی داستانی، عکاسی طبیعت، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی معماری از بخش‌های این جشنواره بودند که برگزیدگان خود را شناخت. قرار است روز شنبه هفته آینده برگزیدگان بخش فیلم و پویانمایی دانش آموزی معرفی شوند. 

در هر بخش برگزیدگان متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستان جداگانه مورد تقدیر قرار گرفتند و نفر اول تندیس نفر برگزیده و نفر دوم لوح تقدیر را دریافت نمود. 

به گفته مسؤولان برگزاری این جشنواره، از امروز ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده جشنواره، مهمان حوزه هنری کودک و نوجوان شدند و در طول سه روز به ایده اثر بعدی خود می‌رسند. 

در اختتامیه جشنواره مدرسه، ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار بین آثار و ایده‌های دانش‌آموزان تقسیم می‌شود، این موضوع مسیری برای شروع کار این دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای آنان است، که از صبح چهارشنبه نیز کارگاه‌های متفاوتی در مرکز حوزه هنری برای دانش آموزان برگزار شده است. 

موضوع امسال جشنواره غزه بود و وظیفه جشنواره مدرسه این گذاشته شده بود که موضوع غزه و کرمان را با شعار هر دانش آموز یک دغدغه و اثر رقم بزنند. 

امیرحسین اخوین دبیر جشنواره دانش‌آموزی مدرسه این جشنواره را یک جشنواره استعدادیابی دانست و درباره حمایت از برگزیدگان جشنواره مدرسه، گفت: در مجموع دو حمایت آموزشی و تخصصی بعد از برگزیده شدن دانش‌آموزان صورت می‌گیرد؛ منتخبان جشنواره، عضو باشگاه برگزیدگان مدرسه خواهند شد علاوه بر این موضوع، حمایت از اثر بعدی دانش‌آموزان را خواهیم داشت که از ایده‌های آنان حمایت خواهیم کرد. 

بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ اثر از سراسر کشور و ۱۰۹ اثر بین‌المللی از کشورهای خارجی به این جشنواره ارسال شده است. 

همچنین ۷۹ درصد آثار ارسالی ویژه دختران دانش‌آموز بوده است. در این جشنواره ۵۷ اثر برگزیده شد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز