خبرگزاری کار ایران

بادامکی: شانس با ما یار نبود/ در مورد اوسمار، مدیرعامل تصمیم می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۶۰۱

حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس معتقد است پس از تعویض های آلومینیوم عملکرد خوبی نداشتند.

به گزارش ایلنا، معاون ورزشی پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل آلومینیوم در جمع خبرنگاران حضور یافت. او در مورد بازی گفت: جا دارد به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید بگویم. تشکر می‌کنم از هوادارانی که تیم را حمایت کردند. بلاخره ما در بازی دو مرتبه جلو افتادیم. تیم آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد. در وقت‌های اضافه توانستیم دو گل خوب به ثمر برسانیم که متاسفانه نتوانستیم آن را حفظ کنیم. ضربات پنالتی همیشه 50- 50 است و شانس همراه تیم ما نبود.

بادامکی در مورد داوری این بازی اظهار داشت: به نظرم امروز آقای عرب براقی در برخی صحنه ها سخت گیر بود و کارت زرد می‌داد، خیلی از بچه‌های ما امروز کارت گرفتند. من فکر می‌کنم باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. باید کار را تمام می‌کردیم ولی دقیقه۹۷ گل خوردیم و گل چهارم هم دقیقه۱۲۲ خوردیم. در دقایق اضافی گل خوردن برای تیم ما با تعداد نفرات و تجربه‌ای که داریم نباید اتفاق می‌افتاد.

وی در مورد تعویض های اوسمار بیان کرد: کادر فنی تصمیم گرفت که تعویض‌ها را انجام بدهد. امروز بازی حساسی بود و آلومینیوم خیلی خوب بازی کرد و به بازی برگشت. بچه هایی که تعویضی آمدند باید عملکرد بهتری از خود به جای می‌گذاشتند. ما روی توپ‌های بلند به خصوص پس از تعویض‌های ‌آلومینیوم ضعف داشتیم و گل‌های بدی هم خوردیم.

 

 

بادامکی درباره تاثیر حرف‌های اوسمار در تلوزیون درباره بازیکنان گفت: فکر نمی‌کنم تاثیرگذار بوده باشد. نه فقط آقای اوسمار بقیه مربی‌ها هم به یک سری از بازیکنان علاقه‌مند هستند.

وی در مورد جنجال های بازی و پرتاب اشیا از سوی هواداران اظهار کرد: چیزی که من پرسیدم و شنیدم این است که اول از سمت جایگاه تماشاگران آلومینیوم درگیری شده بود. پرسپولیس در هر شهری می‌رود طرفدار زیاد دارد و طبیعی است که در اراک هم مردم پرسپولیس را دوست داشته باشند و حمایت کنند ولی یک مقداری مسئولین اینجا جو را ملتهب کردند به خصوص بعد از اینکه آلومینیوم گل زد اشیایی پرت می‌شد و تا جایی که من نشسته بودم هم می‌آمد. طرفداران پرسپولیس مجبور به واکنش شدند.

بادامکی در مورد تصمیم گیری در مورد تمدید قرارداد اوسمار گفت: بالاخره فوتبال است و ما هم یک روزی می‌بازیم. قرار نبود همه بازی‌ها را ببریم. این اتفاق امروز و در ضربات پنالتی افتاد. فکر می‌کنم آقای اوسمار تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و تصمیم‌گیرنده مدیر و مدیرعامل باشگاه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز