خبرگزاری کار ایران

تارتار: مقابل هوادار غافلگیر شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۷۱۷

مهدی تارتار سرمربی ملوان از داوری بازی با هوادار راضی نبوده است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پس از تساوی مقابل هوادار در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: از نظر فنی غافلگیر شدیم. خیلی زود گل دریافت کردیم. مقداری تمرکزمان کم بود و غافلگیر شدیم. ضمن اینکه هوادار از تیم‌هایی است که در خط حمله‌اش در نیم فصل دوم خیلی خوب عمل‌ کرده و گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. هشدار داده بودم که به همه چیز بدبین باشیم. متاسفانه غافلگیر شدیم و گل اول را دریافت کردیم. در ادامه موقعیت‌‌های زیادی خلق کردیم‌. من فکر می‌کنم فرعباسی ما به جز صحنه گل هیچ عکس‌العملی نداشت که تحت فشار قرار بگیریم. واقعا کم دقت بودیم. فکر می‌کنم بالای ۱۰ موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم.

او در مورد داوری مسابقه بیان کرد: به غیر از پنالتی‌ای که داور گرفت، یک پنالتی صد درصد هم در دقیقه ۲۵ وجود داشت. فکر می‌کنم اگر‌ آن‌ پنالتی را هم می‌گرفت، خیلی راحت‌تر می‌توانستیم بازی را به تعادل بکشانیم و در نیمه دوم برنده باشیم. این حق ما بود که آقای داور به ما نداد. ضمن احترام به گروه داوری، من راضی نبودم، به خصوص از داور وسط. یک صحنه هم می‌توانست بازیکن حریف را با کارت دوم را جریمه کند که رضا جعفری توپ را دزدید. داور آمد سوت بزند که فکر می‌کنم فهمید بازیکن حریف کارت دارد و بازی را ادامه داد. من همیشه برای داوران احترام خاصی قائل هستم اما از آقای میثم حیدری راضی نبودم. امیدوارم کارشناسی شود و حتی من اشتباه کرده باشم. اما چیزی که من در صحنه‌ها دیدم، واقعا داور خوب عمل نکرد.

تارتار در پایان گفت: این بازی برای ما تمام شده است. خدا از یک نظر شکر می‌کنیم. به هر حال ملوان امسال به جایگاهی رسیده که امسال برابر هواداری که سال گذشته رفت و برگشت ملوان را شکست داد، چهار امتیاز گرفتیم و کاملا روی بازی مسلط بودیم و هوادار کاملا تدافعی بازی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز