خبرگزاری کار ایران

بلاتکلیفی محض در اردوی سرخپوشان؛

تراکتور در آستانه فروپاشی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۴۰۸

در زمانی که هنوز تکلیف مالکیت تراکتور مشخص نیست، قرارداد 14 بازیکن کلیدی این تیم در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا، پس از اینکه تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در یادگار امام مقابل مس رفسنجان حذف شد، تنها امید تراکتور برای کسب جام در این فصل از دست رفت تا هواداران تراکتور پس از ناکامی مجدد علیه بازیکنان و مالک این تیم شعار سر بدهند. پس از این بازی بود که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور اعلام کرد که دیگر قصد تیم‌داری ندارد و می‌خواهد سهام تراکتور را واگذار کند.

پس از جدایی پاکو خمز، حمید مطهری به صورت موقت روی نیمکت تراکتور نشست تا همه چیز مهیای حضور یحیی گل محمدی در این تیم شود. این در حالی است که هنوز این اتفاق نیافتاده و تکلیف نیمکت آن‌ها مشخص نیست.

اما مسئله دیگری که گریبان‌گیر این تیم خواهد بود، اتمام قرارداد 14 بازیکن کلیدی تراکتور در پایان فصل است. آن‌هم زمانی که تکلیف مالکیت و سرمربی این تیم نامشخص است.

در پایان فصل قرارداد محمد حسینی و میلاد کر دو مدافع میانی تراکتور، مهدی شیری و سعید آقاجان‌پور دو مدافع راست و محمد نادری و سعید کریم آذر دو مدافع چپ این تیم به پایان می‌رسد تا خط دفاعی تراکتور برای فصل آینده قراردادی با این تیم نداشته باشند.

صفا هادی هافبک عراقی و بهزاد سلامی نیز دو بازیکنی هستند که در خط میانی سرخپوشان قراردادشان با این تیم به اتمام می‌رسد و فقط در سه بازی آینده تراکتور را همراهی خواهند کرد.

گوستاوو واگنین، مهدی هاشم نژاد، مهدی قنبری و امیر ابراهیم زاده عناصر هجومی این تیم هستند که در پایان فصل قراردادی با این تیم نخواهند داشت. همچنین قرارداد قرضی و شش ماهه مهدی عبدی نیز به پایان می‌رسد.

احسان مرادیان دروازه‌بان ذخیره و مطمئن این تیم که در حضور حسین پور حمیدی این فصل فرصتی برای بازی نداشت، قراردادش با تراکتور به پایان می‌رسد.

حال در وضعیتی که تکلیف سرمربی و مالکیت این باشگاه هنوز مشخص نشده، به نظر می‌رسد تمدید قرارداد با تعداد زیادی از بازیکنان نیز نامشخص باشد و تنها تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر در آستانه مشکلاتی بزرگ قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز