خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال ویسی را نقره داغ کرد؛

سنگین ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۰۳۸

صحبت‌های تند عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان به واسطه اظهارات تندش در نشست خبری با سنگین‌ترین جریمه نقدی تاریخ فوتبال ایران روبرو شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری هفته گذشته صحبت‌های جنجالی بر زبان آورد که سرو صدای زیادی بپا کرد و از همان موقع مشخص بود که این صحبت‌ها احتمالاً محرومیت و جریمه سنگینی برای وی به دنبال خواهد داشت ولی حکمی که فدراسیون فوتبال در این خصوص صادر کرد به شدت عجیب و شوکه کننده بود.

سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است. »

گفتنی است سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.

این جریمه را می‌توان سنگین‌ترین جریمه نقدی تاریخ فوتبال ایران که برای یک شخص در نظر گرفته شده قلمداد کرد و تا کنون سابقه نداشته به این سرعت چنین جریمه سنگینی برای یک فرد شاغل در فوتبال ایران در نظر گرفته شود و برای پرداخت آن هم چنین شرایط سختی گذاشته شود که وی تا زمان پرداخت آن اجازه فعالیت نداشته باشد.

فولاد خوزستان شرایط سختی در جدول رده بندی دارد و اگر نتواند سرمربی خودش را در هفته‌های پیش رو به این دلیل در اختیار داشته باشد کار ماندن این تیم در لیگ برتر دشوارتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز