خبرگزاری کار ایران

تورنمنت کشتی آزاد زاگرب/ پایان کار ایران با ۳ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و رونمایی از ۲ ملی‌پوش المپیکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۹۵

تیم منتخب کشتی آزاد ایران کار خود را در تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب با سه طلای زارع، آذرپیرا و نخودی، ۳ نقره معصومی، ابوذری و عموزاد و ۲ برنز قاسم‌پور و ابراهیم‌زاده خاتمه داد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی آزاد تورنمنت اوپن کرواسی به عنوان اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2024 طی دیروز و امروز (20 و 21 دی) در زاگرب برگزار شد.

ایران با 11 آزادکار راهی این رقابت‌ها شد که به دلیل سر وزن نرسیدن هادی وفایی‌پور در 86 کیلوگرم، کار خود را با 10 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها دنبال کرد.

روز اول مسابقات به رقابت اوزان 57، 61، 65، 70، 74 و 86 کیلوگرم اختصاص داشت که ایران نماینده‌ای در وزن‌های 57، 61، 70 و 86 کیلوگرم نداشت اما چهار کشتی‌گیر در دو وزن دیگر به مصاف حریفان رفتند.

رحمان عموزاد که به فینال 65 کیلوگرم رسیده بود، در فینال این وزن مقابل وازگن توانیان ارمنی کشتی نگرفت و به مدال نقره بسنده کرد.

عباس ابراهیم‌زاده هم مدال برنز این وزن را به خود اختصاص داد.

حسین ابوذری بعد از آنکه یونس امامی را 4-4 مغلوب کرد، فینال 74 کیلوگرم را به جیسون نولف آمریکایی باخت و صاحب نشان نقره این وزن شد.

امامی هم کار خود را به دلیل آنچه آسیب‌دیدگی عنوان شد، در گروه شانس مجدد ادامه نداد.

محمد نخودی با شکست آوتاندیل کنتچادزه گرجستانی مدال طلای وزن 79 کیلوگرم را از آن خود کرد و عبدالله شیخ اعظمی نیز در جایگاه چهارمی وزنی قرار گرفت که مسابقاتش به صورت دوره‌ای برگزار شد.

امیرعلی آذرپیرا با شکست کایل اسنایدر آمریکا بر بام وزن 97 کیلوگرم این تورنمنت قرار گرفت و کامران قاسم‌پور که به اسنایدر باخته بود، مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

در وزن 125 کیلوگرم نیز امیرحسین زارع بار دیگر امیررضا معصومی را مغلوب کرد تا تیم ایران در این وزن صاحب دو نشان طلا و نقره شود.

به این ترتیب کار تیم ملی کشتی آزاد ایران در این تورنمنت با سه طلای نخودی، آذرپیرا و زارع، سه نقره عموزاد، ابوذری و معصومی و دو برنز ابراهیم‌زاده و قاسم‌پور و کسب 8 مدال به پایان رسید. امامی و شیخ اعظمی تنها کشتی‌گیران تیم اعزامی بودند که بدون مدال مسابقات را به پایان رساندند.

همچنین رحمان عموزاد و امیرحسین زارع به عنوان ملی‌پوشان المپیکی از دل این رقابت‌ها انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز