خبرگزاری کار ایران

برنامه مسابقات هفته سی ام لیگ آزادگان

دیدار بالانشینان با گزینه های سقوط/ دربی شیراز و کرمان در هفته سی ام

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۳۷۰

هفته سی ام لیگ آزادگان امروز با برگزاری 9 بازی به سرانجام می‌رسد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سی ام لیگ آزادگان، 18 تیم امروز (چهارشنبه) به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ، تکلیف صعود کنندگان و سقوط کنندگان این لیگ هنوز مشخص نیست.

در مهم ترین دیدار های این هفته خیبر خرم آباد میزبان شهرداری آستارا است، خیبر به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی خانگی و تثبیت صدرنشینی است. شهرداری آستارا نیز هم اکنون با 24 امتیاز در رده چهاردهم جدول قراردارد و با چهار تیم دیگر برای بقا رقابت می‌کند. از این رو کسب حداقل امتیاز در این مسابقه برای آن‌ها حیاتی است. خیبر بازی قبلی خود را با نتیجه 3-0 به فجر سپاسی واگذار کرده بود.

چادرملو اردکان که هم کانون رقیب جدی تری به نام فجر برای صعود پیدا کرده است، در بازی خود با خوشه طلایی قعر نشین محکوم به برد است. خوشه طلایی با 15 امتیاز در قعر جدول جای گرفته و عملکرد بسیار ضعیف آن‌ها در این فصل رقابت‌ها باعث شده تعداد بازیهای آن‌ها دو برابر امتیازات آن‌ها باشد. خوشه طلایی در صورت باخت در این بازی سقوط خود را به لیگ دسته دوم فوتبال قطعی خواهد کرد.

فجر سپاسی شیراز اگر همه بازی‌های خود تا پایان فصل را پیروز شود، صعودش قطعی خواهد بود. آن‌ها امروز باید در دربی شیراز به مصاف شهر راز بروند و از آن‌جایی که خیبر و چادرملو این هفته کار سختی را مقابل حریفان خود ندارند، محکوم به برد هستند.

نفت مسجد سلیمان که با 55 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، هنوز روی کاغذ براش صعود شانس دارد و باید این هفته مقابل داماش گیلان قرار گیرد که این تیم نیز در رده شانزدهم برای بقا می‌جنگد.

مس کرمان و مس شهربابک نیز دربی کرمان را در این هفته برگزار خواهند کرد. مس کرمان در رده پنجم و مس شهربابک با 37 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. با توجه به جایگاه سه تیم مس کرمانریا، مس سونگون و مس شهربابک در جدول رده بندی، سه تیم کرمانی فصل آینده نیز در لیگ آزادگان حضور خواهند داشت.

برنامه مسابقات هفته سی ام لیگ آزادگان به شرح زیر است:

آریو اسلامشهر- دریا کاسپین بابل 17:15

مس شهربابک- مس کرمان 17:30

مس سونگون- سایپا 17:30

چادرملو اردکان- خوشه طلایی ساوه 18:00

شهر راز- فجر سپاسی شیراز 18:00

استقلال ملاثانی- شاهین بندر عامری 18:30

خیبر خرم آباد- شهرداری آستارا 18:30

نقت مسجد سلیمان- داماش گیلان 18:30

پارس جنوبی- نفت و گاز گچساران 19:00

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز