خبرگزاری کار ایران

مورگان: تن هاخ ‌آرامبخش نیاز دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۱۹۶

دوست رسانه ای کریس رونالدو، باز هم صحبت های طعنه آمیزی علیه سرمربی منچستر یونایتد مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد پس از شکست مقابل چلسی، تاتنهام و آرسنال در لندن، این بار مقابل کریستال پالاس باخت سنگینی را تجربه کرد.

شکست 4-0 در سلهرست پارک، شمار باخت‌های فصل دوم اریک تن هاخ را به عدد 13 رساند. عددی که در تاریخ منچستریونایتد بی‌سابقه بوده و این باشگاه را به رتبه هشتم فرستاده‌ است.

اما شکست سنگین شیاطین سرخ با واکنش‌های انتقادی پرشماری مواجه شده که بعضاً تمسخرآمیز بوده‌ است. پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی که دوست صمیمی کریستیانو رونالدو و از طرفداران پرسروصدای آرسنال است و بارها و بارها به منچستریونایتد و تن هاخ طعنه زده، با انتشار چند توییت در X به باخت پرگل یونایتد واکنش نشان داد.

مورگان که پس از مصاحبه آتشین با رونالدو پیرامون شرایط منچستریونایتد به شهرت زیادی در دنیای فوتبال رسید، در واکنش به صحبت‌های سال گذشته اریک تن هاخ که گفته بود جدایی رونالدو تأثیری روی کیفیت خواب او نگذاشته، نوشت: «ممکنه اریک امشب به آرام‌بخش نیاز داشته باشه!»

مورگان در ادامه نیز به نیش و کنایه‌های خود ادامه داد و پس از گل چهارم کریستال پالاس نوشت: «وای خدای من! با این اوضاع تن هاخ قبل از روز یکشنبه اخراج می‌شه. ما به او احتیاج داریم! (اشاره به بازی منچستریونایتد و آرسنال). این تیم، بدترین منچستریونایتدی است که تا به حال دیده‌ام!»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز