خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استاندار همدان:

فرهنگ کارآفرینی در همدان تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۴۵۶

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به حمایت از کارآفرینان استان بر لزوم حمایت از توسعه فرهنگ کارآفرینی خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سید مجتبی حسینی صبح امروز و در جمع فعالان بخش خصوصی و دولتی و آغاز هفته جهانی کارآفرینی بر لزوم حمایت از توسعه فرهنگ کارآفرینی در استان تاکید کرد و افزود: با آموزش فرهنگ کارآفرینی نسل جوان با شناخت بیشتر و زمینه‌سازی بهتر وارد این فضا می‌شوند.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی یادگیری مهم نیست بلکه جایگزینی دانش اهمیت دارد گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی شده در سال ۲۰۵۰ هر روز علم دو برابر می‌شود پس باید انعطاف در جایگزینی دانش نیز ایجاد شود.

معاون اقتصادی استاندار همدان از برگزاری ۶۵ برنامه در هفته کارآفرینی توسط دستگاه‌های ستان خبر داد و افزود: کانون کارآفرینان بعد از برگزاری برنامه‌ها میزان اثرگذاری را رصد کند تا برای برنامه‌ریزی‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز با بیان اینکه از سال ۸۴ تاکنون ۱۴ جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی برگزار شده است، گفت: از استان ۱۲۶ کارآفرین در این جشنواره‌ها شرکت کرده‌اند که تاکنون از ۶۹ نفر تقدیر شده و ۱۱ نفر در سطح کشور حائز رتبه شده‌اند.

یوسف شعبانی با بیان اینکه همدان دبیری کانون ملی کارآفرینان برتر رسمی کشور را بر عهده دارد، گفت: اداره کار نیز در کنار آنها به توسعه کارآفرینی کمک می‌کند.

وی افزود: در هفته جهانی کارآفرینی ۶۵ برنامه و رویداد کارآفرینانه در سطح استان برنامه‌ریزی شده که از ۲۲ تا ۲۸ آبان‌ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز