خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان خبرداد؛

شناسایی و کشف بیش از 200 فقره تخلف اضافه تناژ در جاده های همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۸۶۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی یک ماه 206 تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به تبعات سوء ناشی از حمل بار اضافه بر ظرفیت در کاهش ایمنی و کنترل ناوگان باری و وارد آوردن خسارات به بستر، روسازی و ابنیه فنی راه‌ها، طرح شناسایی برخورد با متخلفین اضافه تناژ با جدیت بیشتری در دستور کار گشت و کنترل این اداره کل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح مذکور در قالب گشت‌های مشترک به اتفاق پلیس راه استان و انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا با استفاده از ظرفیت سامانه‌های ثبت تخلفات نصب شده (win) در همه محورهای استان انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده در یک ماهه گذشته، مقدار ۶۰۰ تن بار بیش از ظرفیت مجاز توسط انواع وسایل نقلیه باری مورد شناسایی و اعمال قانون و اخذ خسارت قرار گرفته است.

آهکی خاطر نشان کرد: با توجه به سهم بسیار زیاد این دسته از وسایل نقلیه در ترددهای روزانه استان، به منظورتشدید برخورد با متخلفین در محورهای استان، ضمن نظارت و کنترل توسط باسکولهای ثابت و سیار، اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز به جهت جلوگیری از تکرار تخلف و خسارت به سرمایه ملی با همکاری پلیس راه از جمله توقیف وسیله نقلیه در پارکینگ، لغو کارت هوشمند راننده و ناوگان و معرفی به کمیسیون‌های تخلفات در دست اجرا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز