خبرگزاری کار ایران

قائم مقام حوزه هنری کشور:

هنر زبان و حال و افکار و اعتقادات همه افراد است

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۲۴

قائم مقام حوزه هنری کشورگفت: امام و شهدا مهمترین آرمان های این ملت را شهادت قرار دادند و با این هدف حلقه ارزش ها و هویت و آرمان ها شکل گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد حمزه زاده شب گذشته  در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری پوستر هزار سنگر در حوزه هنری مازندران، اظهار داشت: حماسه ششم بهمن آمل سال 60 حماسه ای  بزرگ و بی بدیل بود که بسیاری از توطئه ها و ترفندهای دشمنان و گروهک های کمونیستی و منافقین را نقش بر آب کرد.
 
وی با بیان اینکه هر بخشی از تاریخ اسلامی را نگاه کنیم تبلوری از همین فراز ها و بزرگی  و رشادت های مردم ایران است، افزود: ارزش هایی که هویت یک ملت را معلوم کرد در سبک زندگی آنها اثر خواهد گذاشت.
 
قائم مقام حوزه هنری کشور،گفت: امام و شهدا مهمترین آرمان های این ملت را شهادت قرار دادند و با این هدف حلقه ارزش ها و هویت و آرمان ها شکل گرفت.
 
وی با بیان اینکه به فرموده رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا مصداق جهاد در راه خدا است، اظهار داشت: همه هنرمندان این عرصه ،مجاهدان در راه خدا هستند.
 
حمزه زاده با بیان اینکه آرمان های انقلاب را می توان از آثار هنرمندان شناخت، گفت:هنر زبان و حال و افکار و اعتقادات همه افراد است.
 
گفتنی است در این مراسم از منتخبین جشنواره  سراسری پوستر هزار سنگرتقدیر و تندیس جشنواره به آنها اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز